لذت تفریح در بولینگ مریم کیش + قیمت

لذت تفریح در بولینگ مریم کیش + قیمت
  • 1402/12/19
  • گویا آی تی
  • 0

جزیره کیش، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری جنوب ایران، جاذبه‌های تاریخی و تفریحی زیادی دارد که هر ساله گردشگران و علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب می‌کند. بولینگ مریم کیش، با طراحی مدرن و امکانات متنوع، فضایی دلپذیر و دوستانه را برای گذراندن اوقات فراغت به میهمانان ارائه می‌دهد. اگر شما هم به بولینگ علاقه دارید، می‌توانید برای اقامت رزرو هتل فلامینگو کیش را در نظر بگیرید تا دسترسی آسانی به بولینگ مریم داشته باشید.

یکی از امکانات تفریحی جدیدی که در جزیره کیش مطرح شده و علاقه‌مندان را ساعت‌ها سرگرم می‌کند، بازی بولینگ است. حضور در مجموعه بولینگ مریم کیش فرصتی عالی برای دوستان و خانواده‌ها است تا با هم بازی‌های شاد و پر از هیجان را انجام دهند. بازی بولینگ، به‌خصوص در سالن بزرگ و زیبای بولینگ مریم کیش، از جمله تجربه‌های خاطره‌انگیز است.

بولینگ مریم، تجربه‌ای متفاوت

مجموعه بولینگ مریم کیش از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان و گردشگران همراه بوده است. این مجموعه، به‌عنوان یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین سالن‌های بولینگ در ایران شناخته می‌شود.

برای دسترسی به مجموعه بولینگ مریم کیش، می‌توانید از خدمات تاکسی‌های خطی زرد رنگ و ون‌های عمومی استفاده کنید. این مجموعه در خیابان سنایی واقع شده و به‌دلیل نزدیکی به مرکز شهر، دسترسی به آن بسیار آسان است. همچنین اگر از وسیله شخصی استفاده می کنید، می‌توانید خود را به بلوار دریا در نزدیکی اسکله تفریحی برسانید و خودروی خود را در پارکینگ مجموعه مریم پارک کنید.

امکانات بولینگ مریم

اگر در کنار تفریحات آبی و متنوع کیش به‌دنبال تجربه‌ای شاد و متفاوت هستید، مجموعه بولینگ مریم کیش را حتماً در لیست برنامه‌های خود قرار دهید. مجموعه بولینگ مریم علاوه بر سالن بولینگ، بخش‌های ورزشی و تفریحی دیگری نیز دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

سالن بدن‌سازی با تجهیزات مدرن

سالن بدن‌سازی مجموعه بولینگ مریم محلی متفاوت و جذاب برای علاقه‌مندان به فعالیت بدنی و سرگرمی است. با تجهیزات مدرن و کامل، این سالن بدن‌سازی، مکانی ایده‌آل برای شماست تا در زمان سفر هم به تمرینات ورزشی‌تان ادامه دهید. دستگاه‌های بدن‌سازی مانند اسکوات، نیمکت پرس تخت، دستگاه سیم کش دوطرفه، سیم کشی زیربغل و تردمیل به‌علاوه‌ امکانات دیگر در این سالن موجود هستند. سانس‌های مختلف برای آقایان و بانوان نیز در نظر گرفته شده است تا همه بتوانند به فعالیت مورد علاقه خود بپردازند.

امکانات بولینگ مریم

استراحت و آرامش در سونا و جکوزی

پس از یک روز پرهیجان در بولینگ مریم، استراحت در سونا و جکوزی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این امکانات در دو سالن مجزا برای آقایان و بانوان فراهم شده‌اند. تجربه آرامش و آزادی از خستگی در این محیط‌های مدرن و دلپذیر، تجربه‌ای بی‌نظیر برای شما خواهد بود.

تفریح کودکان در دنیای بازی

مجموعه بولینگ مریم، فضایی مهیج و خاطره‌انگیز را برای کودکان نیز فراهم آورده است. دنیای بازی در این مجموعه، با انواع بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز، ساعت‌ها سرگرمی را برای فرزندان شما فراهم می‌کند. این بازی‌ها ،کامپیوتری و واقعیت مجازی هستند که برای هر گروه سنی لذت‌بخش هستند. دنیای بازی نقش مهمی در ایجاد تجربه‌ کامل و لذت‌بخش برای بازدیدکنندگان ایفا کرده و تنها بازی بولینگ را به تجربه‌ شما اضافه نمی‌کند، بلکه یک تجربه‌ چندبعدی و متنوع از تفریحات را ارائه می‌دهد.

رستوران و کافی‌شاپ با منظره‌ای زیبا

پس از یک روز پرهیجان در کنار خانواده یا دوستان، می‌توانید به طبقه بالای مجموعه بولینگ مریم رفته و در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها با منظره‌ای زیبا از جزیره، لذت ببرید. انواع غذاها و نوشیدنی‌های متنوع را می‌توانید در اینجا انتخاب کنید و لحظات خوبی را به همراه عزیزان خود سپری کنید.

هزینه‌های ورزشی و تفریحی در بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش به‌طور جداگانه هزینه‌های مربوط به هر قسمت تفریحی و ورزشی را دریافت می‌کند. برای ورود به این مجموعه تفریحی نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و شما می‌توانید به مدت دلخواه در این مجموعه به تفریح و ورزش بپردازید. قیمت بلیط بولینگ مریم کیش برای هر سانس و تایم متفاوت ممکن است متغیر باشد و شما می‌توانید بلیط‌هایی با زمان نیم‌ساعته، یک ساعته یا بیشتر را تهیه کنید.

تفریح در بولینگ مریم کیش

این مجموعه تفریحی و ورزشی نیز در دوره‌های خاص می‌تواند تخفیفات ویژه‌ای ارائه دهد و به‌طور کلی قیمت‌های بولینگ مریم کیش نسبتا مناسب و قابل قبول برای همه افراد است. برای اطلاع از قیمت‌های روز بولینگ مریم می‌توانید با شماره این مجموعه ۰۷۶۴۴۲۱۱۲۱ تماس بگیرید.

اقامت در اطراف بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش با موقعیت مکانی ایده‌آل در بخش مرکزی جزیره کیش قرار دارد، از این رو انتخاب محل اقامت مناسب و نزدیک به این مجموعه تفریحی امری مهم است. برای رفاه شما، مجموعه‌های مختلف اقامتی در نزدیکی بولینگ مریم وجود دارند که می‌توانید با توجه به نیازها و بودجه‌ خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

در این محدوده، هتل‌های متنوعی از جمله هتل داریوش، هتل پارمیس، هتل شایگان، هتل آرامیس، هتل فلامینگو، هتل ارم، هتل هلیا و هتل آنا قرار دارند. این هتل‌ها در فاصله یک تا دو کیلومتری از بولینگ مریم واقع شده‌اند و اقامت در آن‌ها به شما امکان دسترسی سریع به این مجموعه و تجربه‌ مطلوبی از سفرتان را می‌دهد. شما می‌توانید برای رزرو هتل فلامینگو کیش از سایت علی بابا، اقدام کنید.

سخن پایانی

بولینگ مریم کیش با موقعیت مکانی ایده‌آل، تنوع فعالیت‌ها و امکانات مدرن، یک سفر خاطره‌انگیز و پرهیجان را برای شما فراهم می‌کند. این مجموعه تفریحی با رستوران‌های متنوع، امکانات خرید مناسب و هتل‌های با کیفیت، اقامتی راحت و لحظات خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر قصد دارید به جزیره کیش سفر کنید و از بولینگ مریم استفاده کنید، حتماً تجربیات و نظرات خود را با دیگر کاربران علی بابا پلاس به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *