گلکسی نوت Edge در اوایل ماه آینده در مالزی عرضه میشود

گلکسی نوت Edge در اوایل ماه آینده در مالزی عرضه میشود
  • 1393/11/12
  • مبين
  • 0

سپتامبر گذشته سامسونگ از گلکسی نوت Edge در کنار فبلت پرچم دار خود یعنی گلکسی نوت 4 پرده برداری کرد. گفته شده بود که این فبلت به صورت محدود تولید خواهد شد و تولید مداومی ندارد و انتظار می رود که در مناطق تعیین شده عرضه شود.

اگر شما ساکن مالزی هستید این خبر برای شما خوشایند است چراکه قرار است به زودی گلکسی نوت Edge روانه بازار این کشور شود با توجه به گزارشات اخیر انتظار می رود که این محصول در اوایل ماه آینده در مالزی با قیمت 824 دلار نیز عرضه شود که قیممت آن مقداری بالاتز از گلکسی نوت 4 در این منطقه است.

کمپانی کره ای سامسونگ برای تبلیغ ویدئویی را منتشر کرده است که در آن دو نفز از این دستگاه در ارتفاعات بلند استفاده می کنند. این محصول داریا صفحه نمایش  بو وضوح بالای 2,560 در 1440 + 160 پیکسل است و قدرت آن توسط پردازنده 4 هسته ای Snapdragon 805 با سنجش زمان 2.7GHz  و رم 3 گیگابایتی نیز تامین می شود.

حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است که با اسلات کارت میکرو اس دی قابل ارتقاء است. دوربین پشتی آن 16 مگاپیکسل بوده که لذت یک تصویر برداری با کیفیت را برای کاربر به ارمغان می آورد همچنین دوربین جلویی آن 3.7 مگاپیکسل بوده که برای مکالمه تصویری و تصویر برداری سلفی بسیار مناسب است. گلکسی نوت Edge مجهز به باتری 3000 میلی آمپری است و نسخه سیستم عامل آن اندروید 4.4 کیت کت است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *