نگاهی به پنج زن جذاب هالیوود

نگاهی به پنج زن جذاب هالیوود
  • 1399/12/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

هالیوود بی‌تردید مهم‌ترین بخش سینمای جهان است، جایی که سرگرمی، تجارت و هنر به هم گره خورده‌اند و عجیب‌ترین و بزرگ‌ترین سینما جهان را خلاق کرده‌اند.

 

نگاهی به پنج زن جذاب هالیوود

به گزارش سلام نو، همین مسئله باعث شده تا هالیوود و بازیگرانش همیشه در مرکز توجه‌ها باشند و لیست بهترین و بدترین‌هایش همیشه مورد اقبال مردم قرار بگیرد. به همین بهانه نگاهی به ۵ زن جذاب هالیوود خواهیم انداخت.

 

مارگو رابی

مارگو الیز رابی یا همان بازیگر و تهیه‌کننده استرالیایی ۳۰ ساله است که در این سال‌ها حسابی در هالیوود درخشید و عناوین بسیاری را از رسانه‌ها کسب کرده است.

او در سال ۲۰۰۷ و با فیلم آی سی یو وارد هالیوود شده و حالا بیش از یک دهه است که این سینما می‌درخشد. رابی در بسیاری از لیست‌های مشهور در بالای لیست جذاب‌ترین زنان هالیوود قرار گرفته است. این روزها او را بیشتر به خاطر بازی در نقش هارلی کویین در دنیای بتمن می‌شناسند. مارگو رابی سال ۲۰۱۴ با تام آکریلی آشنا شد، و در سال ۲۰۱۶ با او ازدواج کرد و به لس آنجلس رفت.

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس، ستاره هانگر گیمز نیز مثل رابی سی ساله است و از چهره‌های شناخته شده هالیوود است. او در سن ۲۳ سالگی جوان ترین بازیگری بود کـه تا آن زمان سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. جنیفر پردرآمدترین بازیگر زن جهان در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ بود و نامش در میان ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان مجله تایم در ۲۰۱۳ و ۱۰۰ ستاره ثروتمند فوربز در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ قرار گرفت. لارنس یک فمینیست دوآتشه و فعال جدی حقوق زنان است.

بیشتر بخوانید: جذاب‌ترین بازیگران زن هالیوود

لارنس از بازیگران فعال در امور خیریه است. از جمله سازمان‌هایی که وی با آن‌ها همکاری دارد می‌توان به برنامه جهانی غذا، فیدینگ آمریکا و پروژه تشنگی اشاره کرد. به جز این او یک بنیاد خیریه نیز به نام خود تأسیس کرده است.

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت اینگرید جوهانسون متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ است و تا کنون دو بار توسط مجله اسکوایر عنوان جذاب‌ترین زن زنده دنیا را کسب کرده است. با این همه او بازیگری توانمند با فیلم‌هایی درخور تحسین است. او یک جایزه تونی و یک جایزه بفتا دریافت کرده است و نامزد دریافت دو جایزه اسکار و پنج جایزه گلدن گلوب بوده است.

او در سال ۲۰۰۱ برای بازی در فیلم مردی که آنجا نبود به کارگردانی برادران کوئن مورد توجه قرار گرفت. او همان سال به خاطر نقش آفرینی در فیلم دنیای ارواح جایزه جامعه منتقدان تورنتو برای بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برد تا ثابت کند صرفاً یک بازیگر زیبا نیست.

کیرا نایتلی

کیرا کریستینا نایتلی ستاره بریتانیایی هالیوود است که از سن ۸ سالگی در صنعت سینما و تلویزیون فعال بوده است و در سن ۲۰ سالگی برای بازی در فیلم «غرور و تعصب» توانست نامزد اسکار و گلدن گلوب شود. با این همه بسیاری از تماشاگران عام سینما او را با سری فیلم‌های مشهور دزدان دریایی کارائیب می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: بازیگران مردی که زن شدند / عکس

بعضی منتقدین درباره وی می‌گفتند که نایتلی تنها چهره زیبایی دارد و توانایی بازی کردن ندارد، با این همه او با درخشش در غرور و تعصب توانست ثابت کند که منتقدان درباره‌اش اشتباه می‌کنند.

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن ستاره همیشگی هالیوود در بیت‌المقدس و در یک خانواده یهودی به دنیا آمد. برای بسیاری از علاقه‌مندان سینما هنوز که هنوز است نام او با نقش ماتیلدا در فیلم «لئون: حرفه‌ای» گره خورده است. بازی درخشان پورتمن در آن فیلم باعث شد تا او مسیر فوق‌العاده‌ای را در هالیوود طی کند.

با این هم تند نروید و فکر نکنید او صرفا یک بازیگر ساده است! پورتمن واقعا انسان توامند و باهوشی است. او دوران تحصیلی درخشانی داشت و در نهایت در رشته روانشناسی وارد دانشگاه هاروارد شد. او توانست برای بازی در فیلم «قوی سیاه» شود برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شود.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *