فروش عمده وسایل الکتریکی با قیمت باورنکردنی!

فروش عمده وسایل الکتریکی با قیمت باورنکردنی!
  • 1399/12/17
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

زندگی‌های سال‌های گذشته و امروزی تفاوت‌های زیادی از نظر رفاه و امکانات باهم دارند. چه سال‌هایی که پدران ما در زیر نور چراغ شمع، شب خود را سحر کرده‌اند و برای تفریح بچه‌ها چه بازی‌هایی که نمی‌کردند؛ آن روزها خبری از رادیو و تلویزیون نبود. خرید و فروش عمده لوازم الکتریکی و پیشرفت علم توانست لباس زیباتری را روی ظاهر زندگانی انسان‌ها بپوشاند، محیط را روشن کند و آسایش را به کمال برساند. امروزه یکی از مهم‌ترین لوازم خانه‌ها و شرکت‌ها، لوازم الکتریکی هستند. شاید خراب شدن یکی از لوازم روال زندگی عادی را برای چند ساعت و یا بیشتر عوض کند. بسیاری از فروشگاه‌ها با فروش عمده لوازم الکتریکی سعی در ایجاد رفاه و آرامش مردم دارند و محصولات را با قیمت مناسبی به فروش می رسانند.

با گسترش تولیدات لوازم الکتریکی، افراد زیادی درصدد راه اندازی کسب و کار در این حوزه شده‌اند. برخی از آن‌ها با خرده‌فروشی و برخی با فروش عمده لوازم الکتریکی کسب و کار جدیدی برای خدمت به مردم آغاز کرده‌اند. هر فرد یا گروهی برای ورود به این عرصه باید ابتدا لوازم الکتریکی را خوب شناسایی کنند و بتوانند کیفیت محصول خوب و بد را تشخیص دهند. با استانداردهای لازم در این زمینه آشنا شده و سپس به خرید از یک جای مناسب و برندهای خوش‌نام اقدام کنند و خرید و فروش عمده لوازم الکتریکی و یا خرده‌فروشی را آغاز کنند. برای آشنایی بیشتر برخی از لوازم الکتریکی پرکاربرد را معرفی می‌کنیم:

هیچ چیزی در دنیا به اندازه جان یک فرد ارزش ندارد، گاهی لوازم الکتریکی به خاطر اشتباه افراد سلامتی آن‌ها را به خطر می‌اندازد که در کنار شیرینی استفاده از این لوازم، این چنین عیب‌هایی نیز دیده می‌شود. به همین منظور متخصصین به تولید محصولات حفاظتی برای ایمن کردن جان آدم‌ها و وسایل برقی با ارزش دیگر در برابر نوسانات برق پرداخته‌اند. از جمله این وسایل می‌توان به خرید فیوز و کلید مینیاتوری، ترانس و استابلایز، کلید اتوماتیک، محافظ وسایل الکتریکی و محافظ جان اشاره کرد. این محصولات نیز در خرید و فروش عمده لوازم الکتریکی رونق خاصی کسب کرده‌اند و تولید کنندگان زیادی برای کیفیت بخشیدن به این وسایل در تلاش هستند. برای آشنایی بیشتر با کلید مینیاتوری بیشتر آشنا می شویم.

کلید مینیاتوری:

برای محافظت از مدارهای الکتریکی در مقابل جریان‌های پرفشار یا کم فشار از کلید مینیاتوری استفاده می‌شود که این کلید، در صورتی که جریانی بیش از جریان معمول یک مدار وارد فیوز شود، به منظور جلوگیری از اتصال کوتاه شدن، جریان را به کلی قطع می کند.

با توجه به اینکه امروزه سیستم‌های برق کشی در ساختمان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ایمن‌سازی محیط از همه چیز مهم‌تر است. به همین دلیل از وسایلی مثل کلید مینیاتوری در سیم کشی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. کلیدهای مینیاتوری را می‌توان به دو دسته فیوزهای کند کار و تند کار تقسیم کرد.

فیوزهای کند کار چون با تأخیر کار می‌کنند مدار را کمی دیرتر قطع می‌کنند اما فیوزهای تندکار جریان برق را در زمان کمتری قطع می‌کنند. از فیوزهای کند کار در مدارهای موتوری و از فیوزهای تندکار در مصارف روشنایی استفاده می‌شود.

روشنایی در منازل و محیط کاری یک امر بسیار ضروری است. فرض کنید این مهم از خیابان‌ها کم شود، تصور این مسئله هم بسیار اذیت کننده است. منظور از روشنایی در لوازم الکتریکی، هر وسیله‌ای که از خود نور پخش کند است؛ لامپ‌های ساده که در منازل و هرجایی استفاده می‌شوند، لامپ‌های فروشگاهی و ویترینی، چراغ‌هایی که در استخر قرار می‌گیرند، چراغ‌های سوله‌ای و صنعتی و … همگی جزء جدا نشدنی از خرید و فروش عمده لوازم الکتریکی هستند. شما می‌توانید این لوازم را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.

داکت و ترانک:

شاید نام این مورد کمتر به گوش شما رسیده باشد اما حتماً دیده‌اید. این ابزار برای نظم دادن، زیبا کردن و ایمن‌سازی محیط به کار گرفته می‌شوند. از نظر تخصصی، کینگ‌ها کمی مرتبه بالایی نسبت به داکت‌ها دارند. داکت و تجهیزات نصب آن با قیمت مناسب‌تری تهیه می‌شوند که امکان طراحی و انشعاب سیم کشی به هر جای ساختمان با داکت و تجهیزات آن ممکن خواهد بود.

به کانال‌های پلاستیکی درب دار داکت می‌گویند که اغلب به منظور محافظت و انتقال کابل‌های دوربین مدار بسته مورد استفاده قرار می‌گیرند. داکت ها بیشتر در مکان های مسقف به کار گرفته می‌شوند چون ضد آب نیستند و آب می‌تواند بر کیفیت آن‌ها تأثیر زیادی بگذارد. در خرید داکت و تجهیزات نصب آن به جنس، درب و اندازه داکت توجه داشته باشید تا مناسب‌ترین محصول را سفارش دهید.

داکت ها را از نظر شکل و کاربرد می‌توان به چهار دسته طبقه‌بندی کرد:

داکت ساده: ظاهری بسیار ساده از جنس پلاستیک که در منازل و اداره‌ها به کرات استفاده می‌شود.

داکت پارتیشن دار: وقتی تعداد کابل‌ها زیاد باشد، از این نوع داکت‌ها استفاده می‌کنند.

داکت شیاردار: از این نوع داکت در تابلوهای برق و موارد صنعتی استفاده می‌شود، این وسایل کمک می‌کنند تا سیم کشی داخل تابلو برق خیلی راحت انجام شود.

داکت قرنیزی: از نام این نوع داکت می‌توان فهمید که شبیه قرنیز هستند و در پایین اتاق‌ها استفاده می‌شود. طراحی‌های مختلفی برای این موارد انجام شده است که برخی از آن‌ها شبیه چوب و … هستند. جنس این نمونه باید خیلی مقاوم‌تر باشد زیرا در کف قرار دارند.

یکی از راه‌های خرید و فروش عمده لوازم الکتریکی و هر وسیله دیگر ایجاد یک سایت است که خرید و فروش آنلاین در آن صورت می‌گیرد. این روزها فروشگاه‌های اینترنتی در ایران به جایگاه خوبی رسیده‌اند و توانسته‌اند رضایت مردم را در این زمینه جلب کنند. فروشگاه‌های پوشاک و مواد غذایی روز به روز در حال ترقی هستند. برای خرید و فروش عمده لوازم الکتریکی و همچنین خرده‌فروشی دز این زمینه نیز نیاز به تحرک بیشتری است.

در سال ۱۳۹۸ برای رفع نیازهای مردم و صاحبان کسب و کار حضوری سایت الکتروتک تأسیس شد تا جای خالی لوازم الکتریکی در بازار آنلاین را تا حد توان خود پر کند. این سامانه در همان حرکت آغازی با فروش عمده لوازم الکتریکی و همچنین خرده‌فروشی اجناس مصرفی مردم، قیمت‌های مناسبی برای محصولات مورد نظر ارائه داد تا روز به روز بازار آنلاین پیشرفت کند. اهداف اصلی این سایت، رونق بخشیدن به فروش کالاهای با کیفیت تولیدات داخلی است که با تحریم‌های به وجود آمده، بیش از پیش مورد نیاز جامعه است.

در این سایت می‌توانید به اکثر لوازم الکتریکی مثل کلید و پریز، فیوز و کلید مینیاتوری، تهویه هوا، محافظ برق، داکت و تجهیزات نصب، باتری و شارژر و … دسترسی داشته باشید. این سایت اولین فروشگاهی است که فروش عمده لوازم الکتریکی را در بازار آنلاین شروع کرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *