انتخاب شرکت درست چه تأثیری بر قیمت طراحی سایت دارد

انتخاب شرکت درست چه تأثیری بر قیمت طراحی سایت دارد
  • 1400/2/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در طراحی سایت شما یک عامل بسیار مهم است آن هم قیمت طراحی سایت انجام شده است. در این زمینه کرده است، شرکت های بسیار زیادی به طراحی سایت شرکتی رو آورده اند. اما همواره افرادی هم هستند که به طراحی سایت شرکتی ، برای شرکت ها می پردازند و هم برای خوشان طراحی سایت انجام می دهند، در ضمن طراحی سایت شرکتی با طراحی سایت فروشگاهی فرق دارد. زیرا یک سایت فروشگاهی امکانات بسیار زیادی دارند که یک سایت شرکتی ندارد، اما یک سایت شرکتی باید از نظر گرافیکی فوق العاده باشد. شما باید برای طراحی سایت شرکتی خود، از فردی با تجربه و مورد اعتماد کمک بگیرید، زیرا تشخیص اینکه سایت طراحی شده، خوب است یا نه، برای کارفرماها کار بسیار دشواری است.

 

قیمت طراحی سایت ایران سایت

شرکت یا شخص باید طراحی سایت را انجام دهد؟

بیشتر کارفرماها همیشه در ذهنشان این موضوع شکل میگیرد که باید طراحی سایت شرکتی خود را به شخص بسپارند یا شرکت طراحی سایت؟ خیلی اوقات افراد زیادی هستند که به دنبال یک فریلنسر هستند تا کارهای طراحی سایت آنها را انجام دهد. زیرا قیمت برای آنها بسیار مناسب تر خواهد بود. اما اگر شرکت بخواهد کار شما را انجام دهد ، هزینه های بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت. هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایبی هستند که با توجه به نیاز خود یکی از آنها را می توانید انتخاب کنید.

هزینه طراحی سایت چه قدر است؟

هزینه طراحی سایت با توجه به امکانات، سیستم مدیریت محتوا و . ….  تعیین می شود و در نظر داشته باشید که در حوزه ی طراحی سایت شرکتی، معمولا هزینه ی شرکت ها، با یکدیگر یکسان نیست و یعنی برای مثال، یک شرکتی ممکن است که با امکانات یکسان به دو شرکت طراحی سایت مراجعه کند و هر کدام از آنها قیمت های خیلی متفاوتی با یکدیگر داشته باشند!

هر کس و یا شرکتی باید با توجه به تجربه ی خودش پول دریافت می کند و سیستم مدیریت محتوا هم در این زمینه اهمیت بالایی دارد. مثلا اگر شما یک CMS تخصصی را ایجاد کرده ای و سیستم مدیریت محتوای شما پر از باگ است، پس نمی توانید از چنین سی ام اسی برای سایت های بزرگ استفاده کنید و پول های بسیار زیادی را دریافت کنید. شاید درک این موضوع کمی سخت باشد که گاهی اوقات وردپرس خیلی قوی تر از  شاید درک این موضوع کمی سخت باشد که گاهی اوقات وردپرس خیلی قوی تر از CMS های تخصصی است! زیرا وردپرس را ده ها نفر و یا حتی بیشتر، به تولید PHP پرداخته اند. اما سی ام اس تخصصی را تنها یک نفر آن را تولید کرده است و وردپرس قدمت چند ده ساله دارد.

 

قیمت طراحی سایت ایران سایت

وردپرس برای طراحی سایت شرکتی مناسب است؟

وردپرس گزینه ی خوبی برای طراحی سایت شرکتی است ، اما برای طراحی سایت فروشگاهی گزینه ی مناسبی نیست! زیرا یک سایت فروشگاهی امکانات بسیار زیادی دارد که وردپرس نمی تواند آن را هندل کند و سرعت آن به شدت کاهش می یابد. اما وردپرس برای سایت های آموزشی و شرکتی فوق العاده خواهد بود. زیرا می توانید سرعت لود سایت خود را تا حد زیادی با وردپرس کاهش دهید.

بهترین شرکت طراحی سایت ایران

بهترین شرکت طراحی سایتی که با وردپرس سایت های زیادی را طراحی می کند، ایران سایت و وبسیما است و بهترین و حرفه ای ترین DNN کار ایران، ایران سایت است. اگر به دنبال یک سایت با ظاهر گرافیکی خوب هستید، می توانید از خدمات iransite.com استفاده کنید.

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

اکثر افراد و یا شرکت ها، برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت با مشکل مواجه هستند. زیرا مراحل و نحوه ی انجام کار را نمی دانند که چگونه است. شما باید با شرکت هایی وارد همکاری شوید که به صورت تخصصی قالب شما را طراحی می کنند! در غیر اینصورت استفاده از قالب های آماده کاری بسیار اشتباه و نادرست است. قالب های آماده به دلیل نال بودن سرعت بسیار پایینی دارد. البته اگر نسخه ی اورجینال آن را تهیه کنید، کمی بهتر است.

طراحی سایت ایران سایت

با بررسی نمونه کارها می توانید متوجه شوید که آیا طراحی سایت های انجام شده، درست است یا نه. شما می توانید با مشتریان تماس بگیرید و از تجربیات آنان مطلع شوید و البته سعی کنید از سایت هی موفقی که فروش داشته اند سوال بپرسید. چون خیلی از سایت ها هستند که فقط طراحی سایت انجام می دهند و هیچ کار دیگری روی سایتشان انجام نمی دهند. پس بنابراین کسی که روی سایتش کاری نکند، نمی تواند به چالش خاصی برخورد کند و سوال پرسیدن از مشتریانی که به موفقیت خاصی برخورد نکرده اند، کار جالبی نیست.

جمع بندی

شرکت های طراحی سایت بسیار زیادی وجود دارد، که می توانیم با استفاده از آن استعلام قیمت بگیریم و نمونه کارهای آنها را مشاهده کنیم، اگر به دنبال طراحی سایت های باکیفیت هستید، می توانید از شرکت طراحی سایتی استفاده کنید که برند هستند. اما این موضوع بودجه ی بسیار زیادی می طلبد. اینکه شما دقیقا کدام مسیر را می خواهید انتخاب کنید، بستگی به بودجه و زمانی دارد که شما برای هدف خود تعیین کرده اید. در این راه ایران سایت معتبر ترین گروه طراحی وب ایران کاملا در کنار شما است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *