آیا ویباکس رایگان در بازی فورتنایت وجود دارد؟ + بررسی روش ها

آیا ویباکس رایگان در بازی فورتنایت وجود دارد؟ + بررسی روش ها
  • 1400/3/24
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اگر شما نیز علاقه مند به تهیه ویباکس در بازی فورتنایت هستید، در این بخش با ما همراه باشید تا شما را با روش هایی آشنا کنیم که با استفاده از آنها می توانید تعداد بیشتری ویباکس به موجودی خود اضافه کنید، اما ویباکس فورتنایت کاملا رایگان چیزی نیست که به راحتی بدست آورید و شما باید نسبت به هر سایت و کانالی که پیشنهاد ویباکس رایگان می‌دهد، بسیار محتاط باشید.

در بازی فورتنایت قفل بسیاری از مراحل و پوسته‌ها با ویباکس باز می‌شود، به همین دلیل جستجوی ویباکس رایگان بسیار وسوسه انگیز است. اما متاسفانه اخبار ناخوشایندی در این زمینه دریافت شده است، به یاد داشته باشید که هر سایتی که “ویباکس رایگان” را ارائه می دهد کلاهبردار است، بنابراین هیچ یک از جزئیات حساب یا اطلاعات شخصی خود را به آنها ندهید.

سریعترین راه برای به دست آوردن ویباکس فورتنایت هنوز هم صرف هزینه برای آنها از طریق فروشگاه داخل بازی است اما با این اوصاف، شما هنوز هم می توانید “ویباکس رایگان” در فورتنایت بدست آورید. ما تمام جزئیات مربوط به نحوه انجام این کار را در زیر بیان کرده‌ایم.

ساده ترین راه برای باز کردن قفل ویباکس رایگان این است که از طریق تکمیل ماموریت های فورتنایت امتیازات خود را افزایش دهید. با بالا رفتن سطح شما در بازی، در سیستم Battle Pass به ردیف های بالاتر خواهید رسید (هم در نسخه رایگان و هم در نسخه پولی) و با بالاتر رفتن در این ردیف‌ها هر بار ۱۰۰ ویباکس به شما داده می‌شود که می‌توانید آنها را در فروشگاه فورتنایت خرج کنید.

صعود به ردیف‌های بالا در فورتنایت از طریق بازی پرخاشگرانه و کشتن، زنده ماندن طولانی تر و گرفتن جایزه به دست می آید. موفقیت در این بازی امتیازات شما را افزایش می‌دهد و شما در سطح بالاتری قرار می گیرید، بنابراین ارزش دارد که بیشتر بازی کنید و این دقیقاً همان کاری است که Epic از شما می خواهد انجام دهید.

 

به دست آوردن ویباکس از طریق فورتنایت:  Save The World

فورتنایت ماموریت‌های روزانه نیز دارد که سریع‌ترین و آسان‌ترین روش برای بدست آوردن مقدار کمی ویباکس در روز است، البته ابتدا باید این حالت را خریداری کنید. حالت Save the World چالش های چرخشی روزانه برای بازیکنان دارد تا با تکمیل آنها، مقدار مشخصی ویباکس (از ۵۰ تا ۱۰۰ ویباکس) به بازیکنان پاداش می‌دهد. هر چالش مبلغ متفاوتی پاداش می دهد، اما اگر همه آنها را تکمیل کنید، در حالت Save the World یا در حالت Battle Royale مقدار زیادی پول نقد خواهید داشت.

Save The World در حال حاضر ۱۵٫۹۹ دلار / ۱۲٫۹۹ پوند قیمت دارد و با خرید بسته Machinist Mina Pack در دسترس است. شما می توانید با انجام ماموریت های روزانه جهت کسب پول بیشتر در فورتنایت برای افزایش توانایی شخصیت های بازی تلاش نمایید و به پیروزی نزدیک تر شوید.

چالش های Battle Pass

Save the World را ندارید؟ نگران نباشید حالت Battle Royale فورتنایت راهی برای کسب ویباکس رایگان ارائه می دهد: از طریق چالش های Battle Pass. شما می‌توانید به عنوان بازیکن آزاد به سه چالش هفتگی دسترسی پیدا کنید. این چالش ها شامل موارد مختلفی از جمله “جمع آوری x مقدار چوب” تا “کشتن x تعداد بازیکن” است. با تکمیل این چالش ها، شما ستاره های نبرد را بدست می آورید که به شما کمک می کنند تا به مرحله بالاتر بروید.

همانطور که چالش‌ها را با موفقیت پشت سر می‌گذارید، پاداش هایی مانند پوسته‌ها، گلایدر، کلنگ و… را می‌توانید باز کنید اما گاهی اوقات به شما ۱۰۰ ویباکس پاداش می دهد. این روش کمی بیشتر طول می‌کشد اما اگر از انجام چالش ها راضی باشید و کمی بیشتر برای کسب ویباکس رایگان وقت بگذارید، ارزشش را دارد.

بنابراین استفاده از این ارز ها به کاراکتر اصلی قدرت و توانایی بیش از اندازه ای می بخشد تا بتوانید با رقبای خود در بهترین حالت ممکن مبارزه کنید.

مراقب کلاهبرداری های ویباکس باشید

اکنون که فورتنایت به یک بازی جهانی تبدیل شده است، بسیاری از افراد در تلاشند تا از بازیکنانی که به دنبال خرید تجهیزات جدید در بازی هستند، سوءاستفاده کنند. ده ها سایت غیر رسمی، فیلم YouTube و پست در شبکه های اجتماعی وجود دارد که نوید دهنده ویباکس فورتنایت رایگان است. باید بدانید که تمام اینها جعلی هستند.

هر اتفاقی افتاد به هیچ عنوان اطلاعات حساب شخصی یا کارت اعتباری خود را به هیچ سایت یا شخصی ارائه ندهید، حتی اگر بگویند از اعضای Epic Games هستند، آنها هرگز اطلاعات شخصی را برای چنین مواردی درخواست نمی کنند. بنابراین در برابر پیشنهاداتی مانند این بیشتر احتیاط کنید؛ زیرا هیچ راه قانونی برای کسب ویباکس فورتنایت رایگان در خارج از بازی وجود ندارد. به طور کلی بدست آوردن ویباکس سخت است، زیرا مثلا برای اینکه بتوانید ۱۵۰۰ ویباکس بدست آورید، باید دهها ساعت بازی کنید.

در حال حاضر ساده ترین راه برای کسب ویباکس رایگان انجام چالش‌های روزانه فورتنایت است. بدین ترتیب هر روز مقداری ویباکس درون بازی دریافت می کنید. با این وجود این روش احتمالاً آهسته ترین روش پیشنهادی است، بنابراین اگر به دنبال کسب ویباکس سریع هستید، شاید بهترین گزینه نباشد. با این اوصاف، هنوز هم صد ‌درصد ارزشش را دارد که هر روز وارد بازی ‌شوید و کمی ویباکس رایگان جمع‌آوری نمایید؛ زیرا با گذشت زمان مقدار ویباکس‌هایتان زیاد خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *