5 کارت گرافیک برتر برای بازی

5 کارت گرافیک برتر برای بازی
  • 1392/1/16
  • سعيد
  • 72

Graphics Cards for Gaming-GOOYAIT

تکنولوژی در بخش های مختلف صنعت رایانه به سرعت در حال گسترش و بروز رسانی است. بخش سرگرمی و بازی های رایانه ای نیز از این غافله عقب نمانده و همزمان با پیشرفت دنیای سخت افزار حرف های جدیدی را برای گفتن داشته است. امروزه لذت بازی با کنسول های میکرو یا سگا شما را راضی نمی کند, شما به دنبال هیجان در کرایسس 3 یا  Far Cry 3  هستید! این لحظات خوش را مدیون پیشرفت در صنعت تکنولوژی کارتهای گرافیک هستیم. برای اجرای با کیفیت و نهایت کسب لذت آنچه در یک بازی کامپیوتری برای شما طراحی شده است به سخت افزاری قدرتمند احتیاج دارید.در این مقاله 5 کارت گرافیک برتر را که به نیاز شما در زمینه بازیهای رایانه ای پاسخ می دهد معرفی می کنم.

2it

کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 690

سریع ترین کارت گرافیکی که تا به امروز از سوی Nvidia عرضه شده است. پردازنده گرافیکی دوگانه (dual GPUs) و پهنای باند حافظه دلیل اصلی کسب این جایگاه بوده است.پهنای باند حافظه (memory bandwidth) با نرخ بالا در کارت گرافیک ها سبب تقویت دو مولفه بهینه ساز تصاویر anti-aliasing و anisotropic می شود. پهنای باند این کارت  384GB در هر ثانیه است , این شگفت انگیز است. همچنین GTX 690  دارای رزولوشن VGA حداکثر1536 *2048 است در حالی که حداکثر رزولوشن دیجیتال 2160 * 4029  تفکیک پذیری دارد. فکر می کنم GeForce GTX 690  از هر جنبه ای نسبت به رقیبان خود برتر باشد , اما برای دریافت مشخصات و جزئیات کامل پیشنهاد می کنم از وب سایت videocardz دیدن کنید.

amd-radeon-hd-7970

کارت گرافیک AMD Radeon HD 7970

سرعت 1GHz پردازنده این کارت گرافیک شما را قادر می سازد همه بازی های مبتنی بر DirectX 11 را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. همچنین دو ویژگی منحصر بفرد ای ام دی  , 128 stream 2048 texture units نیز در این کارت نهفته است. کارت گرافیک AMD دارای 3GB حافظه GDDR5  پهنای باند حافظه 264GB در هر ثانیه ,پورت خروجی  Dual link DVI، یک پورت HDMI و بهره بردن از تکنولوژی بهینه سازی انرژی ZeroCore از ویژگی های آن است که باعث شد رتبه دوم در لیست را کسب کند.

Geekbox-GeForce-GTX670

کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 670

سرعت کلاک پایه در این کارت گرافیک 915MHz است که با پردازنده 1344 هسته CUDA  و پهنای باند حافظه 192GBps همراه است. با ویژگی Surround شرکت انویدیا شما قادرهستید تا چهار مانیتور را به این کارت اتصال دهید. همچنین فناوری TXAA تصاویری با کیفیت سینمایی و واقع بینانه در کنار فیلتر نوری آن را به چیزی بیش از یک سخت افزار برای بازی تبدیل می کند.

nvidia-geforce-gtx-680

کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 680

این کارت گرافیک دارای سرعت کلاک پایه 1006MHz و افزایش سرعت (boosted speed) تا 1058MHz است. پهنای باند حافظه 192.2GB در هر ثانیه ,رزولوشن VGA حداکثر 1536* 2048 ,پورت HDMI, و دو پورت DVI-I نیز از ویژگی های آن است. می توایند یک ویدئو از معرفی و نقد آن در pcmag ببینید.

2012-03-14-product-2
کارت گرافیک AMD Radeon HD 7870

این کارت گرافیک از AMD دارای سرعت  1GHz است. مصرف برق کمتر و پهنای باند حافظه به میزان 153.6GB در هر ثانیه، باعث چشم نوازی آن می شود. حافظه 2 گیگابایتی نوع GDDR5 و پشتیبانی  وسازگاری کامل با DirectX 11 تجربه کاری شیرینی را در کنار ویندوز 8 مایکروسافت برای شما رقم می زند.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 72 دیدگاه
  1. سلام خواهشا راهنمایی کنید من ۶ماه هس که یک کیس خریدم بااین مشخصات گرافیک msi 270x gamingومادر بردmsi z97-guard-pro,وcpu i5وram16وپاورگرین۷۰۰وات,وقتی بازی gta v نصب کردم بدون تیک بازی کردم ولی وقتی رفتم توی تنظیماتش وگرافیکش رو تا اخر بردم بالا ورفتم بازی کردم تیک داشت و همین طور برای بازی اسسین کرید این دیگه از تیک زیاد نمیشد بازی کرد.خواهشا راهنمایی مشکل در این سیستم چه چیزی هس

    1. خو یا گرافیکتو عوض کن یا بازی هارو با گرافیک پایین بازی کن

  2. با سلام بهترین کارت گرافیک مخصوص بازی جیفورس انویدیا است بعد اتی ای بعد ایسوز از نظر بنده☺

  3. سلام من مادربوردم msi z97pc mate انبوردو cpu intel core i5 4460هست رمم ۸گیگ kingmax 1600 وپاورم ۴۳۰ green هست میخاستم بدونم چه گرافیکی برای اجرای بازی های روز بخرم بهتره که الان اکثر بازی ها nvidia هستن ..من رفتم بازار و گرافیک msi r7 x360 رو معرفی کردن ولی کلا بنظرم nvidia برای اجرای بازیهای روز بهتره..ممنون میشم چند تا کارت گرافیک رنج قیمت ۵۰۰-۷۰۰ معرفی کنین… من با این مادربوردم اصلا هیچ بازی رو نتونستم خوب اجرا کنم همه از لحاظ گرافیکی مشکل داشتن قربان شما…

  4. ببخشید ی سوال داشتم البته ربطی به این موضوع نداره در مورد کارت گرافیک بپرسم بازی crysis 3 بر کارت گرافیک nvidia geforce gt 440 اجرا میشه لطفا بگین ممنون میشم.

  5. سلام خدمت شما
    کارت گراقیک من مدل NVIDIA GT630و نسخه قدیمی است.
    اپدیت اخرشو از سایتNVIDIA دانلود کردم و نصب کردم وکامپیوتر رستارت شد وهنگام بالا امدن یه صفحه ابی اومد و از ۵ تا ۱۰۰پر شدو کارت گرافیکم اپدیت نشد.مشکلش کجاست؟؟
    ازتون خواهش می کنم سریع جواب بدین.

  6. اقا شما انقدر نمی خواهد هزینه کنی شما یه سر به سایت دی جی کال بزن یک کارت گرافیک خوب وجود دارد

  7. سلام. کارت گرافیک من gt220 هست. میخوام گرافیک بگیرم واسه بازی dota2چی بگیرم در حد ۲۰۰ تومن؟

  8. سلام.من برای خرید لپ تاپ بین دو تا گزینه تردید دارم.هدف اصلیم بازی هست.به نظر شما کدوم گزینه برای اجرای بازیهای سنگین مثل crysis3 مناسبتره؟

    Hp elite book 8760w ;
    Ci7 2620M
    ۸ gb ram
    ۱۶۰ gb ssd
    ۱ gb graphics ati fire pro 5950 ddr5

    Dell precision m6600 ;
    Ci7 2620 QM
    ۸ gb ram
    ۱۶۰ gb ssd
    ۲ gb graphics nvidia quadro 3000m

  9. من با این مشخصات میتونم بازی های جدید و میان رده رو مثل بتلفیلد ۱ اساسین کرید سیندیکیت و ‌… رو اجرا کنم ؟ لطفا بگید
    مشخصات:۶g ram
    MB:asus H81
    Power:750w
    Cpu:G3250 جدید
    Graphic asus 2g gt610

  10. نه فکر نکنم
    در ضمن وست عزیز این مطلب برا چند سال پیش است و الان کارت های ۱۰۸۰ti و titan xp پرچمدار گرافیک ها هستند ۶۱۰ ۲gb بسیار ضعیف و نمیتونه از پس بازی هایی که گفتید بر بیاد و با لگ فراوان وتقریبا یا کاملا عیر قابل بازی

  11. سلام خسته نباشید گرافیک من اینتل ۳۰۰۰ هستش آیا با دایرکس۱۱ سازگار هست؟ممنون

  12. سلام من میخواستم pes2018روی کامپیوترم نصب کنم نشد ب نظر شما چه گرافیکی بگیرم تا نصب بشه و قیمتش چند تومنه لطفا کمک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *