آموزش تغییر سرعت دکمه هوم

آموزش تغییر سرعت دکمه هوم
  • 1392/2/15
  • مهدي ده نبي
  • 3

همانطوری که میدانید ، سری آموزش های آیفون را برای افراد مبتدی و تازه کار شروع کردیم . در قسمت قبل ، آموزش تغییر فونت نرم افزار Notes را با هم یاد گرفتیم . حالا در این آموزش میخواهیم روش تغییر سرعت دکمه هوم ( کاهش سرعت ) را با هم فرا بگیریم .

افرادی که از آیفون ، آیپد یا آیپاد استفاده میکنند این موضوع را می دانند که دکمه هوم ارزش زیادی دارد . از این دکمه برای خارج شدن از اپلیکیشن ها ، اجرای مولتی تسکینگ و … استفاده میشود . سیستم عامل iOS برای افرادی که دارای مشکل هستند و نمیتوانند با سرعت قابل قبولی از این دکمه ( برای دوبار یا سه بار کلیک ) استفاده کنند ، امکانی قائل شده است که میتوانند سرعت کلیک آن را یک یا دو برابر کاهش دهند تا بتوانند از قابلیت های آن بهره ببرند . با ما در این آموزش همراه باشید تا با هم این کار را یاد بگیریم …

وارد قسمت تنظیمات ( یا همان Settings ) شوید . سپس گزینه General را لمس کنید . صفحه را به سمت پایین هدایت کنید تا به قسمت Accessibility برسید . آن را لمس کنید تا وارد تنظیمات شوید . در قسمت Physical & Motor ، دومین گزینه یعنی Home-click Speed را لمس کنید . در این قسمت می توانید سرعت کلیک دکمه هوم را در سه وضعیت Default , Slow & Slowest تنظیم کنید . گزینه دلخواه و مورد نیاز را لمس کنید .

در صورت وجود مشکل ، میتوانید آموزش تصویری زیر را دنبال کنید :

 home_click_howto

اگر مشکلی در این زمینه داشتید ، در قسمت نظرات عنوان کنید تا در اولین فرصت پاسخ بگیرید 🙂

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. triple -click home هست بجای گزینه home click speed
    من باید چیکار کنم؟؟تمام مراحل رو دنبال کردم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *