گویا اپ؛ Secret Codes؛ کد‌های مخفی اندروید در دستان شما

گویا اپ؛ Secret Codes؛ کد‌های مخفی اندروید در دستان شما
  • 1393/6/30
  • پرهام مارزلو
  • 1

اندروید بدون شک یکی از پرطرفدارترین سیستم‌عامل‌های جهان به حساب می‌آید و شرکت گوگل به خوبی از پس طراحی و امکانات این سیستم‌عامل بر آمده است. اما برخلاف طراحی ساده و بی نقص اندروید، دستگاه‌های اندرویدی بسیار پیچیده‌تر از چیزی که فکر می‌کنیم هستند. برای اندروید کدهای مخفی فراوانی وجود دارد که در تلفن‌های مختلف کاربرد‌های متفاوتی را دارند.

ممکن است یک کد مخفی که در سایتی معرفی شده در دو تلفن اندرویدی مختلف (از شرکت‌های متفاوت) کاربردهای خاص خود را داشته باشد و کاربران به اشتباه آن را وارد کرده و خسارات جبران ناپذیری را متحمل شوند. اما گویا اپ امروز با معرفی اپلیکیشن Secret Codes این مشکل را به کلی ریشه‌کن خواهد کرد.

secretاپلیکیشن رایگان Secret Codes به کاربران کمک می‌کند تا تمامی کدهای مخفی اندروید خود را در اختیار داشته باشند و به درستی از آن‌ها استفاده کنند. با دریافت این برنامه از فروشگاه گوگل پلی و نصب آن، تلفن شما کاملا اسکن شده و تمامی کدهای مخفی مخصوص آن در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که نصب و اجرای این برنامه نیازی به روت بودن اندروید شما ندارد و بدون مشکل تمام کاربران می‌توانند از ان استفاده کنند. همچنین این اپلیکیشن کدهای در دسترس برای برنامه‌های نصب شده در دستگاه را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد. از جمله این کد‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: مشاهده تاریخچه کارکرد باتری و وضعیت آن، ریست کامل تلفن، نصب مجدد فریم ورک، ورود به مود سرویس گوشی و ده‌ها مورد دیگر.

Secret Codes for Android lets you browse your phone's most obscure menusکافیست پس از نصب برنامه بر روی آیکون چوب جادویی کلیک کنید تا اپلیکیشن تمامی کارها را انجام دهد. پیشنهاد گویا اپ به شما این است که از کدهای مخفی در صورت نیاز و با دقت استفاده کنید. برای دریافت برنامه از فروشگاه گوگل پلی می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

لینک برنامه در گوگل پلی

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام این اپلیکیشن روی فبلت اکسپریا زد آلترا کدی پیدا نکرد
    ممنون از سایت خوبتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *