سامسونگ گلکسی نوت 4 اس LTE را اواخر این ماه با Exynos 5433 عرضه می کند

سامسونگ گلکسی نوت 4 اس LTE را اواخر این ماه با Exynos 5433 عرضه می کند
  • 1393/10/14
  • مبين
  • 0

 

 

اگر به یاد داشته باشید قبلا خبر از عرضه نسخه جدید و سریع تر  فبلت گلکسی نوت 4 دادیم. اکنون انتظار می رود این فبلت جدید با نام گلکسی نوت 4 S-LTE در اواخر ماه جاره در کره جنوبی عرضه شود.

پیش از این شایعه شده بود که گلسکی نوت 4 جدید با پردازنده Snapdragon 810 عرضه خواهد شد اما به نظر میر سد که این گونه نیست. این فبلت با پردازنده Exynos 5433 پا به بازار خواهد گذاشت.

نسخه جدید گلکسی نوت 4 از Cat. 6 LTE پشتیبانی می کند و کاربران لذت استفاده از سرعت 300mbps را خواهند برد. Cat. 9 LTE سال آینده راه اندازی خواهد شد و کاربران با همین دستگاه قادر خواهند بود که با سرعت 450mbps دانلود کنند.

galaxy-note4

این فبلت به زودی عرضه خواهد شد اما هنوز هیچ خبری درباره ورود آن به بازار اروپا نشده است و همچنین هنوز هیچ جزئیاتی درباره قیمت آن منتشر نشده است. بقیه مشخصات این دستگاه تفاوتی نخواهد کرد و برای یاد آوری اندازه صفحه نمایش آن 5.7 اینچی QHD، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی و اسلات کارت میکرو اس دی است.

دوربین پشتی آن 16 مگاپیکسل و دورین جلویی آن 3.7 مگاپیکسل است و باتری آن 3,220 میلی آم پر می باشدو همچنین نسخه سیستم عامل آن اندروید 4.4 کیت کت است که آپدیت آن به لیپ لپ به زودی در دسترس خواهد بود.

phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *