جزئیات تازه درباره گلکسی اس 6 فاش شد

جزئیات تازه درباره گلکسی اس 6 فاش شد
  • 1393/10/21
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید این روز ها پرچم دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 6  بسیار خبر ساز شده است و شایعات متعددی درباره آن منتشر می شود که راست و دروغ بودن آن ها را فقط خود سامسونگ می داند.

اکنون اخبار جدیدی درباره این گوشی هوشمند منتشر شده است. به گفته رسانه AndroidPit این دستگاه دارای اسلات کارت میکرو اس دی، اسکنر اثر انگشت، سنسور UV،سرعت شارژ سریع و میکروفون یک سویه است.

همچنین این دستگاه دارای رابط کاربری TouchWiz و تعداد زیادی از ویژ”ی های آن بهبود یافته و سریع تر شده اند. همانطور که قبلا گفته شد شرکت سامسونگ برای طرح نهایی ظاهری آن تصمیم قطعی را نگرفته است و ممکن است که تغییراتی را در آن بدهد. اما با توجه به گزارشات اخیر بدنه آن فلزی بوده و قسمت پشتی آن همانند گلکسی نوت 4 از جنس پلاستیک است با این تفاوت که مشکی می باشد.

P1060964-580-100سامسونگ قبلا اعلام کرده بود که می خواهد گوشی های هوشمند با صفحه نمایش 4K با وضوح 3840 در 2160 پیکسل در سال 2015 روانه بازار کند. اکنون معلوم نیست شاید گلکسی اس 6 مجهز به صفحه نمایش 4K باشد. متاسفانه هنوز هیچ خبر رسمی درباره مشخصات این دستگاه منتشر نشده است با این حال انتظار می رود که در MWC (کنگره جهانی موبایل) دیده شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

AndroidPit

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *