تماشا کنید؛ یک ویدئو 4K که توسط عکاس نشنال جئوگراف با لومیا ۹۳۰ گرفته شده است

تماشا کنید؛ یک ویدئو 4K که توسط عکاس نشنال جئوگراف با لومیا ۹۳۰ گرفته شده است
  • 1393/10/30
  • مجتبی
  • 0

در اینکه دوربین تلفن های هوشمند در سال های اخیر روز به روز بهبود میابند و به طور چشمگیری با کیفیت تر می شوند جای هیچ بحثی نیست. امروزه بسیاری از افراد این این دستگاه ها برای ثبت عکس و ویدئو بهره می برند. دلیل ساده ای پشت این قضیه وجود دارد: وقتی می توان با یک تلفن هوشمند کوچک و ارزان قیمت کاری را انجام داد چرا از وسایل گران قیمت برای آن منظور استفاده کنیم؟

یکی از عکاسان نشنال جئوگراف به نام Stephen Alvarez قبلا از دوربین تلفن های هوشمند لومیایی برای تهیه ویدئو از عجایب طبعیت از جمله قلبه اورست استفاده کرده بود. وی قبلا برای کارهای خود از لومیا ۱۰۲۰ و لومیا ۱۵۲۰ بهره می برده ولی اینبار به سراغ لومیا ۹۳۰ آمده است.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

حالا که لومیا ۹۳۰ بروزرسانی Denim را دریافت کرده قادر خواهد بود تا فیلم های ویدئویی را با کیفیت 4K تهیه کند. همچنین فردی مانند Stephen Alvarez که سابقه استفاده از تلفن های هوشمند لومیا را پیش از این داشته اکنون با بروزرسانی یاد شده می تواند تصاویر و ویدئوهای افسانه ای با این دستگاه تهیه کند. البته برای مشاهده کیفیت اصلی ویدئو باید آن را از یوتیوب تماشا کنید و اطمینان حاصل نمایید که کیفیت پخش را بر روی 4K تنظیم نموده اید.

تلفن هوشمند لومیا ۹۳۰ قادر است بلافاصله پس از فشردن دکمه شاتر، شروع به فیلمبرداری با کیفیت 4K نماید. این دستگاه ویدئوهایی با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۲۱۶۰p را می توانید تولید کند. در ادامه مطلب می توانید ویدئو مورد بحث را با کیفیت معمولی از کانال آپارت گویا آی تی مشاهده کنید.

دانلود ویدئو

[منبع: Microsoft]
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *