فروش ۲۰ هزار تلفن هوشمند Lenovo A6000 فقط در سه ثانیه!

فروش ۲۰ هزار تلفن هوشمند Lenovo A6000 فقط در سه ثانیه!
  • 1393/11/16
  • مجتبی
  • 0

لنوو چندی پیش اعلام کرده بود که فروش فوق العاده سریع A6000 یک موفقیت خیلی مهم برای این شرکت بحساب آمده. این تلفن هوشمند اقتصادی که از شبکه های پرسرعت LTE نیز پشتیبانی می کند، در Flipkart هند برای فروش قرار داده شد و تنها در سه ثانیه همه‌ی ۲۰ هزار تلفن هوشمند یاد شده بفروش رسید!

این در حالی است که قبلا هم در پنج شنبه هفته گذشته، لنوو توانست در مدت ۲ ثانیه تعداد ۱۰ هزار تلفن هوشمند را بفروش برساند که رکورد بسیار خوبی محسوب می گردد. ظاهرا این فروش های پرسرعت به لنوو خیلی خوش آمده، و قرار است در روز ۱۱ فوریه نیز سویم راند فروش سریع تلفن هوشمند یاد شده انجام شود.

بسیاری از افراد که قصد خرید تلفن هوشمند A6000 را داشتند حتی نتونستند به بخش خرید آن دسترسی پیدا کنند. لنوو هنوز اعلام نکرده که در هفته‌ی آینده قرار است چه بعداد از این محصول را برای فروش در دسترس مشتریان قرار دهد، اما قطعا می توان انتظار داشت تعداد بیشتری از دستگاه یاد شده برای فروش آماده گردد.

بنا به اعلام حساب کاربری توییر Flipkart قرار است فروش بعدی سریع لنو در روز ۱۱ ماه فوریه ۲۰۱۵ انجام شود. در زیر ترجمه پستی که Flipkart در توییتر منتشر کرده را با هم می خوانیم:

با تشکر از پاسخ خوب شما! فروش بعدی در روز ۱۱ فوریه انجام خواهد شد. ثبت نام در FlipKart از ساعت ۶ عصر امروز

تلفن هوشمند Lenovo A6000 یک میان رده است که از پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ بهره می برد که شامل ۴ هسته پردازشی از نوع Cortex-A53 است و فرکانس کاری آن بر روی ۱/۲ گیگاهرتز تنظیم شده است. حافظه رم پردازشی این محصول نیز یک گیگابایت در نظر گرفته شده و نیز حافظه داخلی ذخیره سازی آن ۸ گیگابایت است. صفحه نمایش Lenovo A6000 از پنل IPS بهره می برد و ۵ اینچی است. کیفیت این صفحه نمایش نیز ۷۲۰p می باشد.

دوربین اصلی دستگاه که در پشت آن قرار دارد ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو نیز ۲ مگاپیکسلی است. این محصول از دو سیمکارت پشتیبانی می کند. همچنین راه های ارتباطی در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند LTE، بلوتوث نسخه ۴ و وای وای است. سیستم عامل پیشفرض Lenovo A6000 اندروید ۴/۴ کیت کت است که لنوو رابط کاربری انحصاری خود یعنی Vibe UI 2 را بر روی آن اعمال کرده.

قیمت محصول مورد اشاره ۱۱۳ دلار است که برای دستگاهی که از LTE پشتیبانی می کند بسیار مناسب ارزیابی می گردد. این موضوع در واقع دلیل اصلی محبوبیت تلفن هوشمند Lenovo A6000 در بازارهای در حال توسعه نظیر هند است. خریداران این دستگاه می توانند با صرف مبلغی مناسب از جدیدترین تکنولوژی های تلفن های هوشمند بهره ببرند.

[منبع : GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *