سرویس استریم موسیقی جدید اپل در WWDC معرفی می‌شوند [گزارش]

سرویس استریم موسیقی جدید اپل در WWDC معرفی می‌شوند [گزارش]
  • 1393/12/15
  • مجتبی
  • 0

اوایل ماه گذشته، اپل گزارش داده بود که قصد ادغام سرویس استریم موسیقی جدیدش را در iOS 8/4 دارد. پس از آن و در اواخر ماه قبل، این شرکت اعلام کرد که قصد برگزاری رویدادی را در تاریخ ۹ مارچ و در سانفرانسیسکو دارد. قطعا در این کنفرانس تمرکز بر روی ساعت هوشمند اپل واچ است. در این لحظه صحبت هایی نیز در مورد سرویس استریم موسیقی جدید کوپترتینو شنیده می شود که ظاهرا قرار است بخش هایی از رویداد یاد شده به آن اختصاص یابد.

شایعات جدید در مورد اپل این است که این شرکت قرار است از سرویس جدید استریم موسیقی خود در کنفرانس سالانه توسعه دهندگانش یعنی WWDC که در ماه ژوئن برگزار خواهد شد، رونمایی کند. نطق اصلی در اینباره در تاریخ ۸ ژوئن اعلام می گردد که ممکن است با زمان معرفی سرویس، یکی باشد. اگر به اکتبر گذشته برگردیم، صحبت هایی نیز در مورد سرویس جدید اپل که قصد دارد با Spotify رقابتی جدی داشته باشد، شنید می شد. در حقیقت حرفای دیگری نیز شنیده می شود که بیان می دارند اپل قصد دارد تا قیمت خدمات خود را در بخش استریم موسیقی ۷/۹۹ دلار در ماه تعیین کند که نسب به ۹/۹۹ دلار در ماه برای Spotify کمتر است.

سرویس جدید آیتونز موزیک کوپرتینویی ها با ویژگی های جدیدی که توسط ۳ میلیارد درخواست اعلام شده اند، ساخته می شوند. سرویس یاد شده همچنین برای سیستم عامل اندروید نیز در قالب یک اپلیکیشن ساخته خواهد شد. شرکت مورد بحث اخیرا مطلبی را در مورد مشاغل مورد نیازش در بخش توسعه دهنگان اندروید اضافه کرده که جایگزین افرادی شوند، که این بخش را ترک گفته اند.

درحالیکه ممکن است سرویس استریم موسیقی جدید برای iOS 8/4 اماده گردد، اما وجود آن در iOS 9 محتمل تر بنظر می رسد. سرویس یاد شده در اپلیکیشن برنامه موزیک iOS یز در دسترس بوده که کارایی آن شبیه به Beats Music برای آیفون است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *