مشخصات نسل سوم Moto G توسط خرده فروشان هند فاش شد

مشخصات نسل سوم Moto G توسط خرده فروشان هند فاش شد
  • 1394/2/26
  • مبين
  • 0

گوشی هوشمند Moto G ممکن است که همانند Moto X زیاد پر زرق و برق نباشد اما این دستگاه دلیل بسیاری از موفقیت های موتورولا است. در حال حاضر قرار است که به زودی نسل سوم این گوشی هوشمند با قیمت معمول و میانی عرضه شود. امروز برخی از مشخصات سخت افزاری این دستگاه فاش شده است.

مشخصات این دستگاه توسط یکی از خرده فروشان آنلاین محبوب هند با نام FlipKart این هفته فاش شد. آنگونه که پیدا است نسخه جدید Moto G در رنگ سفید ظاهر می شود و دارای حافظه داخلی ۸ گیگابایتی است و البته توسط اسلات کارت میکرو اس دی قابل ارتقاء می باشد.

همچنین Gadgetraid لیست از مشخصات دیگر این دستگاه را منتشر کرده است که شامل پردازنده Snapdragon 610، رم ۲ گیگابایتی ، صفحه نمایش ۵ یا ۵٫۲ اینچی ۱۰۸۰p و پشتیبانی از اتصال ۴G LTE نیز می باشد. هرچند که در مقایسه با نسخه قثبل که سال گذشته عرضه شد بسیار بهتر است چراکه Moto G دارای رم ۱ گیگابایتی، پردازنده Snapdragon 400 و صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰p بود.

نسل دوم Moto G در سپتامبر ۲۰۱۴ روانه بازار شد این بدان معنا است که چندماه قبل از عرضه پرده برداری خواهد شد. حال باید منتظر نسخه ۲۰۱۵ باشیم. البته ممکن است که این اخبار شایعه باشند و هنوز از سوی موتورولا تایید نشده است. نظر شما درباره یان خبر چیست؟

منبع : [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *