احتمال عرضه گوشی قدرتمند Huawei P9 در اواخر امسال

احتمال عرضه گوشی قدرتمند Huawei P9 در اواخر امسال
  • 1394/2/31
  • حسین محمودزاده
  • 0

شرکت هوآوی (Huawei) سخت به دنبال کسب اعتبار بیشتر در بازار تلفن های هوشمند می باشد و در این راه نیز همواره سعی در ارائه محصولاتی با کیفیت داشته (بر خلاف اغلب شرکت های چینی) و تا به اینجا نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است.

در طی مدت کوتاه سه ماهه، این غول چینی دنیای تکنولوژی توانست ۶ محصول جدید به بازار معرفی کند، که از بین آنها گوشی هوشمند P8 به عنوان شاخص ترین محصول این شرکت شناخته شده است.

امروز نیز آنطور که خبر ها و شایعات مختلف حکایت دارند این شرکت چینی مشغول ساخت جانشینی برای پرجمدار گوشی های هوشمند خود یعنی P8 می باشد.

پیش بینی می شود تلفن هوشمند پرچمدار جدید این شرکت که فعلا با نام رمز IP03 شناخته می شود، در سطحی بالا وارد بازار شده و با گوشی های هوشمندی همچون گلکسی نوت ۵ و آیفون ۶S Plus رقابت کند.

Huawei-p9-02بر اساس گزارش وب سایت Android Headlines، پرچمدار جدید شرکت هوآوی بسیار متفاوت تر از نسل قبل خود یعنی P8 خواهد بود. به عنوان مثال انحنای بیشتری داشته و از یک حسگر اثر انگشت نیز در پشت گوشی برخوردار است.

از مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند می توان به یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی به همراه دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی که از قابلیت تثبیت نوری تصویر (Optical Image Stabilization) برخوردار می باشد، اشاره کرد. همچنین پیش بینی می شود که پرچمدار جدید هوآوی از پردازنده جدید Kirin 950 استفاده کند که با تکنولوژی ۱۶ نانومتری TSMC ساخته شده است.

Huawei-p9-03هوآوی به صورت جاه طلبانه ای به توسعه بازار فروش خود می اندیشد و این هدف را در همین سال به شدت پیگیری نموده و خواهد نمود. به عنوان نمونه این شرکت اعلام کرده که قصد دارد کشور هند را به یکی از بزرگترین بازارهای خود تبدیل کند. در همین راستا نیز اخیرا گوشی های Honor 4C و Honor Bee را در بازار هند ارائه کرده است.

پیش بینی می شود شرکت هوآوی پرچمدار جدید خود را اواخر امسال و یا اوایل سال آینده روانه بازار کند.

منبع: [gizbot]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *