پیش نمایش اندروید مارشملو برای دانلود در دسترس قرار گرفت

پیش نمایش اندروید مارشملو برای دانلود در دسترس قرار گرفت
  • 1394/5/27
  • مبين
  • 0

به دنبال معرفی اندروید مارشملو شرکت گوگل نسخه پیش نمایش ۳ توسعه دهندگان را برای دستکاه های نکسوس ۵، نکسوس ۶، نکسوس ۹ و نکسوس پلیر در دسترس قرار دارد که در واقع انتشار نسخه نهایی آن بسیار نزدیک است و قرار بر این شده که گوگل در اوایل پاییز سال جاری نسخه نهایی اندروید مارشملو (اندروید ۶٫۰) منتشر کند.

android-m1-1280x855

 

کاربران به این امیدوار هستند که هرچه سریع تر نسخه اصلی توسعه دهندگان نیز برای آن ها منتشر شود که در حال حاضر این به روز رسانی از طریق OTA قابل دریافت می باشد. گوگل در این باره می گوید که این نورد در طی چند روز آینده آغاز خواهد شد. از ویژگی های مهم اندروید مارشمالو می توان به دوز (Doze) اشاره کرد که باعث کاهش فعالیت های پس زمینه، پشتیبانی بومی برای تشخیص اثر انگشت، و یک API استاندارد برای اجرای احراز هویت مبتنی بر اثر انگشت در برنامه های شخص ثالث نیز می باشد.

به گفته گوگل در جدید ترین به روزرسانی سیستم عامل اندروید جزئی از  API در دسترس قرار گرفته است که به منظور کمک به توسعه دهندگان نیز خواهد بود. متاسفانه گوگل هنوز درباره ویژگی های عمومی اندروید مارشملو صحبتی نکرده است اما به زودی جزئیات نسخه جدید اندروید منتشر خواهد شد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *