آیفون ۷ از تراشه A10 استفاده می کند

آیفون ۷ از تراشه A10 استفاده می کند
  • 1395/5/19
  • زهرا معبودی
  • 0

تنها یک ماه تا رو نمایی از محصول جدید آیفون زمان باقی مانده است و هیاهوی خاصی بین طرفداران محصولات کمپانی اپل به چشم می خورد. کمپانی اپل قرار است در اواخر شهریور ماه امسال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود به نام آیفون ۷ را به همراه آیفون ۷ پلاس رونمایی نماید.

با نزدیک شدن به زمان عرضه این محصول جدید هرروز اخباری از گوشه و کنار دنیا به گوش می رسد و هرکس به نحوی قصد دارد حدس و گمان هایی در مورد اجزاء و امکانات گوشی جدید زده باشد. این در حالی است که کمپانی های سازنده قطعات نیز میدان را خالی نکرده و گاهی با منتشر نمودن برخی اخبار که درست و غلط آن در پرده ای از ابهام قرار دارد هر روز جو را متشنج تر از پیش می سازند.

در خبری که به تازگی منتشر شده یک عکس از مادربورد آیفون مشاهده می شود که به نظر می رسد قرار است بر روی گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرار گیرد. انتظار می رود بر روی این مادربرد تراشه A10 با پردازنده کمکی M10  قرار گیرد. همچنین با توجه به این که گوشی های آیفون مجهز به رم ۲ گیگابایت بوده اند بحث و گمانه زنی های بسیاری در مورد قرار گرفتن رم ۳ گیگابایت بر روی این گوشی شنیده می شود. در تصویر منتشر شده محل قرار گیری تراشه A10 و سیم کارت به خوبی قابل رویت می باشد.

Motherboard chip-Apple iPhone7- M10-

یکی دیگر از شایعاتی که در این مورد وجود دارد استفاده از مودم LTE  ساخته شده توسط شرکت اینتل با شماره ۷۳۶۰ بر روی این گوشی جدید می باشد. البته گفته شده که قرار است ۵۰% آیفون ۷ ها مجهز به این مودم و ۵۰% مجهز به مودم جدید کمپانی کوالکام شوند.

شنیده ها حاکی از آن است که کمپانی اپل قصد دارد به همراه آیفون۷ و آیفون ۷ پلاس مدل دیگری با نام آیفون۷ پرو را نیز رو نمایی و عرضه نماید.

با وجود بازه یک ماهه تا رونمایی از محصول جدید قطعا اخبار و شایعات بیشمار دیگری بر سر این موضوع منتشر خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *