آیا آیفون۷ با ۳ گیگابایت رم عرضه خواهد شد؟

آیا آیفون۷ با ۳ گیگابایت رم عرضه خواهد شد؟
  • 1395/5/14
  • زهرا معبودی
  • 0

گوشی های اندرویدی موجود در بازار همگی از نظر ساختاری و البته روی کاغذ ساختار و عملکرد خیلی بهتری از گوشی های آیفون دارند اما در واقعیت با وجود پایین تر بودن سطح لوازم داخلی، این شرکت خمواره کیفیت بهتری را عرضه نموده است.

iphone_7s_1

در حالی که گوشی های اندرویدی موجود در بازار رم بیشتر، دوربین هایی با مگاپیکسل بالاتر و تراشه هایی با هسته‌های زیاد تر دارا هستند اما گوشی آیفون همواره عملکرد بهتری را نسبت به آنها داشته و با امکانات قوی و ساختمندی که ارائه می دهد همواره با گوشی های رقیب رقابت تنگاتنگی را دارد.

با این وجود گوشی آیفون ساخته شده توسط شرکت اپل هنوز از تراشه دو هسته ای و رم دو گیگابایت بهره می برد البته این نکته شایان ذکر است که اپل رم گوشی خود را در زمان عرضه s6 به دو گیگابایت تغییر داده است.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی و عرضه گوشی آیفون ۷ شایعات بی شماری در باره ساختار و امکانات مختلف این گوشی جدید به گوش می رسد که از آن جمله می توان به استفاده از امکان دیجیتال کروان، حذف دکمه هوم از گوشی های آیفون و حتی انتشار عکس هایی از این گوشی اشاره نمود.

iphone_7s_2

در شایعه ای که جدیدا توسط یک شرکت تایوانی عنوان گردیده به این مطلب اشاره شده که گوشی آیفون ۷ قرار است با ۳ گیگابایت رم روانه بازار گردد. این شرکت تایوانی که تولید کننده رم های آیفون جدید است اعلام نموده که در حال ساخت رم هایی ۳ گیگابایتی برای آیفون ۷ می باشد.

البته این خبر به طور غیر رسمی در ماه گذشته نیز اعلام گردیده بود. در هرصورت برای دانستن اطلاعات و ساختار اصلی این گوشی باید تا زمان رونمایی این محصول توسط شرکت اپل  در۲۶ شهریور ماه منتظر بمانیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *