عکس های واقعی iPhone 7 به بیرون درز کرد

عکس های واقعی iPhone 7 به بیرون درز کرد
  • 1395/5/7
  • زهرا معبودی
  • 0

تا رونمایی از آیفون ۷ کمتر از دو ماه فرصت باقی است اما امروز دنیای تکنولوژی خبر باران است و بیشتر اخبارها پیرامون واقعیات آیفون ۷ می چرخد.  تا به امروز متوجه شده ایم که این سیستم جدید هوشمند اپلی، دارای دوربین متفاوت، حافظه داخلی بالا و تنوع ظاهری است در عین حال شنیدن کی بود مانند دیدن!

iPhone 7

در تصاویری که امروز سریعا در دنیا منتشر شده است تصویری از آیفون ۷ و برادر بزرگتر خودش هستیم . به نظر می رسد این عکس واقعی باشد چرا که تمام جزییاتی که تا کنون در مورد آن شنیده بودیم را در این گوشی مشاهده می کنیم. حتی تغییراتی که در مورد جک ۳٫۵ میلی متری شنیده بودیم هم در این بخش مشاهده می کنیم.

iPhone 7 iPhone 7

با اینکه فکر می کنیم این گوشی ها از نام های آیفون ۷، آیفون ۷ پرو، و آیفون ۷ پلاس تجاوز نمی کنند اما باز هم باید منتظر سورپراز هایی از اپل باشیم. چرا که در این تصویر تنها دو تا از گوشی هایی را مشاهده می کنیم که تا به امروز کمی در مورد آن ها مطلع هستیم. در اخبار اخیر خواندیم که آیفون ۷ با دکمه خازنی عرضه خواهد شد که خوب است شما نیز این خبر را برای اشراف کامل بر آیفون ۷ مد نظر قرار دهید.

iPhone 7

اگر مقالات قبلی در مورد گوشی های خانواده آیفون ۷ را بازبینی کنیم و با این تصاویر مورد مقایسه قرار دهیم متوجه می شویم که این عکس ها می تواند تصاویر حقیقی از این گوشی باشد.

iPhone 7

با توجه به اینکه  فروش آیفون های اپل از مرز ۱ میلیارد دستگاه گذشت و تیم کوک این موضوع را با خوشحالی بسیار بیان کرد، به نظر می رسد پیش فروش های آیفون ۷ و فروش بالای این سیستم در سه مدل مختلف بتواند این آمار را تا حد زیادی افزایش دهد و  جایگاه برند اپل را همچنان به عنوان محبوب ترین برند تلفن همراه حفظ کند.

iPhone 7

اگر در باور این مساله انقدر وسواس دارید که نمی توانید قبول کنید که این همان گوشی پرچم دار اپل خواهد بود یا نه، جای هیچگونه نگرانی نیست بلکه می توانید کمی صبر کنید تا به روز وعده های اهالی کوپرتینو، برسیم و روز ۲۲ شهریور این گوشی را به طور واقعی ببینیم.

iPhone 7

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *