آیفون های جت بلک در برابر خش مقاوم نیستند

آیفون های جت بلک در برابر خش مقاوم نیستند
  • 1395/6/18
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی اپل  آیفون ۷ که ساعاتی پیش معرفی شد(پوشش زنده خیری گویا آی تی)، را با دو رنگ مشکی در بازار عرضه نموده است،مشکی عادی و رنگ دیگری که سازنده آن را «جت بلک» نامیده و به بدنه ی براق پیانو شباهت دارد.

با توجه به این موضوع که رنگ براق این گوشی توجه خیلی از طرفداران را به خود جلب نموده کمپانی اپل در اطلاعیه ای بر روی وب سایت خود اعلام نمد که این رنگ از گوشی های آیفون به نسبت بقیه در برار خش مقاومت کمتری را داراست.

iphone-7-02-w600

البته همانطور که گفتیم روی این مطلب در کنفرانس اشاره ای صورت نگرفته و تنها به پست زیر که در سایت اپل قرار گرفته می توان اشاره نمود.

رنگ مشکی براق آیفون ۷ پس از ۹ مرحله پولیش و آدونیزه کردن به دست می آید. هرچند مقاومت بدنه ی این نسخه با رنگ های دیگر یکسان است، اما امکان دارد خط و خش های ریز ایجاد شده در اثر استفاده، روی این مدل بیشتر از بقیه قابل مشاهده باشد. اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد، توصیه می کنیم تهیه ی یکی از قاب های متنوعی که برای آیفون جدید طراحی شده را مد نظر داشته باشید.

در نهایت بد نیست اشاره کنیم که نسخه ی جت بلک از آیفون ۷ تنها با حافظه ی داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به فروش می رسد و در صورتی که مدل ۳۲ گیگابایتی بخواهید، لازم است رنگ های دیگر محصول  را تهیه کنید.

برای آگاهی از اطلاعات تکمیلی درباره این گوشی ها به مطلب «ماحصل رویداد رونمایی محصولات اپل و معرفی ویژه آیفون ۷» مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *