چگونه گوشی موبایل خود را به دستگاه اسکنر تبدیل کنیم؟

چگونه گوشی موبایل خود را به دستگاه اسکنر تبدیل کنیم؟
  • 1395/7/17
  • زهرا معبودی
  • 1

اینکه گوشی های موبایل این روزها همه کاره شده اند جای هیچ شک و شبهه ای نیست اما این نرم افزارها هستند که کمک می کنند تا شما نهایت استفاده را از گوشی خود ببرید. امروز گویا آی تی با معرفی یک نرم افزار به شما کمک می کند تا بتوانید از گوشی تان خواه به صورت اندرویدی و خواه مبتنی بر سیستم عامل اپل، یعنی IOS به عنوان یک دستگاه اسکنر استفاده کنید.

اپلیکیشن Genius Scan نرم افزاری است که به شما کمک می کند با همکاری دوربین موبایل خود، از هر سندی که بخواهید تصاویری اسکن کنید و یک خروجی قابل قبول داشته باشید.

how-to-use-smartphone-as-scanner

اگر گوشی و یا تبلت شما از دوربین قوی برخوردار است می توانید این کار را به راحتی و در کیفیت بالا انجام دهید. تا پیش از این اگر می خواستید در دانشگاه از جزوه دوستان خود استفاده کنید باید یا آن ها را کپی می کردید یا با دوربین گوشی تان از آن عکس می گرفتید. این موضوع برای تصویر برداری از روی برد در کلاس نیز موضوعیت پیدا می کند. اما حالا می توانید از طریق Genius Scan به راحتی تمیزترین و جذاب ترین اسکن ها را از فایل ها و جزوات و آن چه بر روی برد نوشته شده است، تهیه کنید.

بعد از اسکن کردن، می توانید با امکانی که نرم افزار دارد، فایل اسکن شده را ادیت کنید و به طور کاملا دلخواه آن را ذخیره کنید و در نهایت آن ها را به فایل پی دی اف تبدیل کنید.

how-to-use-smartphone-as-scanner

زمانی که تمام تصاویر را اسکن کردید، می توانید یک جا همه تصاویر اسکن شده را به یک فایل پی دی اف یکتا تبدیل کنید. بدین طریق برای ارسال آن به دوستانتان به مشکل بر نخواهید خورد.

توجه کنید که این اپلیکیشن توسط دوربین داخلی گوشی کار می کند پس اگر گوشی تان از نظر دوربین مشکل داشته باشد این نرم افزار کارایی نخواهد داشت.

برای دانلود اپلیکیشن Genius Scan از گوگل پلی کلیک کنید.

برای دانلود اپلیکیشن Genius Scan از اپ استور کلیک کنید.

نظر شما در مورد این اپلیکیشن چیست؟ آیا شما ابزار بهتری برای این کار می شناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات با گویا آی تی در میان بگذارید و از فرصت اشتراک گذاری این مطلب همین حالا استفاده کنید تا دیگران را با این قابلیت آشنا کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. با تشکر از شما، نرم افزار CamScanner نیز در این رابطه فعالیت خوبی از خود نشان داده است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *