ال‌جی جی ۶ با حسگر تشخیص عنبیه چشم و سیستم پرداخت جدید، به بازار عرضه خواهد شد

ال‌جی جی ۶ با حسگر تشخیص عنبیه چشم و سیستم پرداخت جدید، به بازار عرضه خواهد شد
  • 1395/9/6
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی برای جبران فروش ناامیدکننده ال‌جی جی ۵، سال آینده، کار بسیار دشواری در پیش خواهد داشت و این سازنده، به پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود یعنی ال‌جی جی ۶ چشم دوخته است. محصولی که بنابر گزارش‌های تازه منتشرشده، از حسگر تشخیص عنبیه چشم بهره می‌برد و شرکت ال‌جی بر روی این مدل، از یک سیستم پرداخت موبایلی جدید استفاده خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

در میان قابلیت‌هایی که ال‌جی جی ۶ از آن بهره می‌برد، نام حسگر تشخیص عنبیه چشم جلب‌توجه می‌کند و بنابر آنچه که احتمال داده می‌شود، شرکت ال‌جی از یک ماژول جدید در این گوشی استفاده خواهد کرد که می‌تواند به عنوان دوربین و حسگر تشخیص عنبیه چشم در ال‌جی جی ۶، به‌ کار گرفته شود. استفاده از این ماژول، شرکت ال‌جی را در یک جایگاه مناسب‌تر در مقایسه با محصولات آینده سامسونگ که بنابر گزارش‌ها به حسگر تشخیص عنبیه چشم مجهز شده است، قرار می‌دهد.

علاوه‌براین ویژگی، یک نشریه کره‌ای مدعی شده است که ال‌جی جی ۶ به همراه یک سیستم پرداخت موبایلی جدید ارائه خواهد شد که از انتقال امن مغناطیسی (MST) استفاده خواهد کرد که اساس کار آن، مشابه با سامسونگ Pay است و شرکت ال‌جی، این سیستم پرداخت را “ال‌جی Pay”  نام‌گذاری می‌کند.

در کنار این مشخصات، ال‌جی جی ۶ بنابر گزارش‌های منتشرشده به یک باتری قابل‌ تعویض مجهز خواهد بود و این موضوع، نشان می‌دهد که شرکت ال‌جی به ارائه گوشی‌های پرچم‌دار نیمه ماژولار خود در سال ۲۰۱۷ ادامه می‌دهد. البته، نیمه ماژولار بودن پرچم‌دار آینده ال‌جی، پیش‌تر توسط شرکت سازنده تایید شده بود.

یکی از مشکلاتی که امیدواریم در ال‌جی جی ۶ برطرف شود، مربوط به حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش است زیرا این موضوع در نسل قبلی یعنی ال‌جی جی ۵، به یک ضعف مبدل شده بود. علاوه‌براین، در زمانی‌که شرکت‌های سازنده به فکر ارائه گوشی‌های هوشمند خود با یک زبان طراحی جدید و جذاب هستند، عرضه یک محصول نه‌چندان جالب (از نظر طراحی) مانند ال‌جی جی ۵، چندان نمی‌تواند کاربران را به خرید آن مجاب نماید.

شرکت ال‌جی، یکی از نوآورترین سازنده‌هایی است که در بازار گوشی‌های هوشمند، فعالیت می‌کند و امیدواریم که ال‌جی جی ۶ علاوه‌بر نیمه ماژولار بودن، نوآوری‌های دیگری هم برای رقابت با گوشی‌های پرچم‌دار سال آینده یعنی گلکسی اس ۸، آیفون ۸ و هوآوی پی ۱۰ داشته باشد. یکی از تغییراتی که گمان می‌رود این سازنده در گوشی آینده خود اعمال نماید، عرضه ال‌جی جی ۶ در دو نسخه یا حتی یک نسخه با صفحه‌نمایش لبه منحنی است. در رابطه با مشخصات احتمالی ال‌جی جی ۶، چه نظری دارید؟

منبع: mobilesyrup

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *