تصویر تازه منتشرشده، بدنه براق و دوربین دوگانه ال‌جی جی ۶ را نشان می‌دهد

تصویر تازه منتشرشده، بدنه براق و دوربین دوگانه ال‌جی جی ۶ را نشان می‌دهد
  • 1395/11/15
  • مقدم
  • 1

شرکت ال‌جی کم‌تر از یک ماه دیگر از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ رونمایی خواهد کرد و به‌تازگی، تصویری از این گوشی پیش از معرفی رسمی آن توسط شرکت سازنده فاش شده است. تصویر تازه منتشرشده توسط بیزینس اینسایدر که از یک منبع نامشخص به دست آمده است، بدنه براق گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

تصویر تازه منتشرشده، تعدادی از شایعات پیشین فاش‌شده پیرامون گوشی ال‌جی جی ۶ را از جمله دوربین دوگانه و یک حسگر اثرانگشت در پایین ماژول دوربین، تایید می‌کند. با توجه به بدنه براق ال‌جی جی ۶ در این تصویر، به‌نظر می‌رسد که یک مدل از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ همانند نسخه “جت بلک” آیفون ۷ خواهد بود.

به جزء دوربین دوگانه، فلاش LED دوگانه و حسگر اثرانگشت، اطلاعات بیشتری از تصویر تازه فاش شده به دست نمی‌آید. به همین جهت باید منتظر رونمایی رسمی از گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ در اواخر ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل باشیم.

ال‌جی جی 6

بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام مجهز خواهد بود زیرا شرکت سامسونگ، بخش اول از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۳۵ را به گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس برای عرضه در بازار ایالات متحده اختصاص داده است. البته چندان غیرممکن نیست که شرکت ال‌جی، نسخه جدیدتری از گوشی پرچم‌دار جدید خود را در اوایل نیمه دوم سال ۲۰۱۷ با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و قیمت بیشتر با پسوند “پرو” ارائه دهد.

علاوه‌براین، به‌تازگی مشخص شد که شرکت ال‌جی، گوشی پرچم‌دار جدید خود را ۵۰ دلار بیشتر در مقایسه با ال‌جی جی ۵ قیمت‌گذاری خواهد کرد. به همین جهت، انتظار می‌رود که گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ با قیمت پایه ۷۷۰ دلار در ماه مارس عرضه شود؛ البته ممکن است تا زمان عرضه گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، قیمت گوشی رده‌بالای جدید ال‌جی از سری “جی” کاهش پیدا نماید. ال‌جی جی ۶ در حالی با قیمت بیشتر در مقایسه با ال‌جی جی ۵ به بازار عرضه می‌شود که هزینه تولید گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی در مقایسه با ال‌جی جی ۵ کاهش یافته است.

ال‌جی جی ۶ هم‌چنین به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا مجهز خواهد بود و از یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ (QHD) استفاده می‌کند. این گوشی هم‌چنین، به احتمال زیاد به شش یا چهار گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و انتظار داریم که شرکت ال‌جی، ال‌جی جی ۶ را با یک چیپ DAC 32 بیتی همراه نماید.

شرکت ال‌جی، به‌طور رسمی تایید کرد که گوشی ال‌جی جی ۶ به لوله‌های انتقال حرارت از جنس مس مجهز شده است و این موضوع باعث می‌شود تا دمای باتری در صورت استفاده سنگین، چندان بالا نرود. شرکت سازنده ادعا می‌کند قطعاتی‌ که حرارت زیادی تولید می‌کنند (مانند تراشه) با فاصله از یک‌دیگر جای گرفته‌اند. احتمالاً شرکت ال‌جی بر روی این قابلیت به عنوان یک ویژگی تبلیغاتی برای به چالش کشیدن محصولات سامسونگ متمرکز خواهد شد.

از دیگر اطلاعات منتشرشده پیرامون ال‌جی جی ۶، می‌توان به حذف طراحی ماژولار از این گوشی اشاره کرد و گفته می‌شود که شرکت ال‌جی، گوشی پرچم‌دار جدید خود را با شاسی ضد آب همراه ساخته است. با توجه به فروش پایین ال‌جی جی ۵، حذف قابلیت “ماژولار” می‌تواند گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده را به گوشی‌های محبوب بازار یک قدم نزدیک‌تر نماید.

منبعpocket-lint

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *