گوشی پرچم‌دار آنر وی ۹ هوآوی در اوایل اسفند به صورت رسمی معرفی خواهد شد

گوشی پرچم‌دار آنر وی ۹ هوآوی در اوایل اسفند به صورت رسمی معرفی خواهد شد
  • 1395/11/21
  • مقدم
  • 0

شرکت هوآوی با انتشار یک تیزر رسماً تایید کرده است که از یک گوشی پرچم‌دار از سری آنر تا چند روز آینده رونمایی خواهد کرد. گوشی آنر وی ۹ هواوی به صورت رسمی در ۲۱ فوریه، یک هفته مانده به نمایشگاه MWC معرفی می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس یک تیزر جدید، به‌نظر می‌رسد که شرکت هوآوی به دنبال رونمایی از یک گوشی‌ پرچم‌دار پیش از هر سازنده دیگری در ماه فوریه است و به همین جهت، آنر وی ۹ به عنوان گوشی جدید ساب‌برند “آنر” عرضه خواهد شد. البته این سازنده چینی در ماه فوریه، گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس را رونمایی خواهد کرد و انتظار داریم که شرکت ال‌جی، ال‌جی جی ۶ را در کنگره جهانی موبایل ارائه دهد.

تصویر تازه منتشر شده، هیچ قابلیت متفاوتی از گوشی پرچم‌دار جدید ساب‌برند آنر را فاش نمی‌کند اما آیا ممکن است شرکت هوآوی به طور غیر مستقیم به مقاومت بالای گوشی جدید انر وی ۹ در برابر آب، اشاره کرده باشد؟ در حال‌حاضر، هیچ گمانه‌زنی مبنی بر صحت این ادعا وجود ندارد و ممکن است این تصویر ربطی به قابلیت‌های آنر وی ۹ نداشته باشد.

آنر وی 9

همان‌طور که می‌دانید، گوشی‌های پرچم‌دار ساب برند آنر از سال ۲۰۱۶ با دوربین دوگانه به بازار عرضه می‌شوند و با توجه به تیزر منتشر شده، آنر وی ۹ از این موضوع مستثنی نیست.

شش گیگابایت حافظه رم و دوربین دوگانه

“آنر” که به عرضه محصولات مقرون به صرفه با مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند شناخته می‌شود، آنر وی ۹ را مطابق با سایر محصولات دیگر خود با قیمت مناسب به بازار عرضه خواهد کرد.

شایعات و گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که قیمت پایه گوشی آنر وی ۹ نزدیک به ۳۹۳ دلار خواهد بود و به منظور تایید شایعات و مشخصات منتسب به این گوشی، باید تا رونمایی رسمی این گوشی در ۲۱ فوریه منتظر باشیم.

گوشی آنر وی ۹ مدتی پیش در TENNA رویت شد و بخشی از مشخصات‌فنی این محصول به دست آمد. گفته می‌شود که گوشی پرچم‌دار جدید ساب‌برند “آنر” هوآوی با شش گیگابایت حافظه رم و دوربین دوگانه عرضه خواهد شد.

آنر وی 9

همان‌طور که در بالا گفته شد، آنر وی ۹ به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و شرکت هوآوی از یک سنسور ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی برای ماژول دوربین استفاده کرده است. هم‌چنین، ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری به کمک شاتر ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی امکان‌پذیر خواهد بود.

اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که انرژی آنر وی ۹ از یک باتری با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت تامین می‌شود و حسگر اثرانگشت همانند دیگر محصولات هوآوی در بدنه پشتی و در پایین ماژول دوربین دوگانه جای گرفته است. این گوشی هم‌چنین به تراشه هشت هسته‌ای Kirin 960 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز برای هر هسته مجهز خواهد بود و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

در نهایت، اعلام شده است که آنر وی ۹ از یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده می‌کند و انتظار داریم که این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی نماید.

هم‌چنین، احتمال می‌رود که نسخه ضعیف‌تری از گوشی آنر وی ۹ با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود. سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به همراه نسخه جدید رابط‌کاربری اموشن هوآوی، مشخصات‌فنی گوشی پرچم‌دار جدید آنر را تکمیل می‌کند.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *