رندرهای تازه منتشر شده، گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد

رندرهای تازه منتشر شده، گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد
  • 1395/11/25
  • مقدم
  • 0

انتظار داریم که شرکت سامسونگ در ۲۹ مارس از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود رونمایی کند و در برخی از شایعات نیز به این موضوع اشاره شده است که این سازنده کره‌ای، تیزر ویدیویی را از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ در رویداد خبری خود در کنگره جهانی موبایل به نمایش خواهد گذاشت.

به‌تازگی، رندرهای جدیدی از گلکسی اس ۸ منتشر شده است که نشان می‌دهد چه انتظاری باید از طراحی گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ داشته باشیم. برای جزئیات بیشتر با گویا آی‌تی همراه شوید.

گلکسی اس 8

رندرهای جدید گلکسی اس ۸ سامسونگ توسط یک کاربر در اینستاگرام، ارائه شده و ادعا می‌شود که این تصاویر بر مبنای طرح‌های شماتیک قبلی از گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ توسعه یافته است. هم‌چنین در طراحی آن‌ها به شایعات و گمانه‌زنی‌های موجود پیرامون گلکسی اس ۸ توجه شده است.

گلکسی اس 8

همان‌طور که در رندرها مشاهده می‌کنید، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸  پلاس با یک صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه همراه شده است و حسگر اثرانگشت در پشت گوشی جای دارد.

هیچ دکمه فیزیکی Home در پنل جلوی دستگاه به کار گرفته نشده است و در حاشیه نازک پایین صفحه‌نمایش، لوگوی شرکت سامسونگ دیده می‌شود. هم‌‎چنین، شرکت سامسونگ، لوگوی دیگری را در پشت گوشی به کار گرفته است.

گلکسی اس 8

شایعات موجود پیرامون گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش در هر دو مدل، بیش از ۸۳ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ در رنگ‌های مختلفی به نمایش گذاشته شده است

گلکسی اس 8

تصاویر منتشر شده، درگاه یواس‌بی Type-C را به وضوح برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نشان می‌دهد و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا نیز در حاشیه پایین گوشی جلب‌توجه می‌کند. با این‌حال، در برخی از شایعات آمده است که شرکت سامسونگ، احتمالاً گوشی پرچم‌دار جدید خود را بدون جک صدا به بازار عرضه خواهد کرد.

گلکسی اس 8

گفته می‌شود که گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ، به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز خواهد بود و از چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای مدل جهانی و شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای مدل مختص به بازار کره و احتمالاً چین استفاده می‌کند.

گلکسی اس 8

اندازه ظرفیت باتری در گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت می‌رسد و برای گلکسی اس ۸ پلاس، این سازنده کره‌ای از یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده کرده است.

هم‌چنین، دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ در واقع نسخه بهبودیافته S-Voice است و از هشت زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، انتظار می‌رود که گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به حسگر تشخیص عنبیه چشم همانند فبلت گلکسی نوت ۷ مجهز شده باشد.

گلکسی اس 8

با اینکه اطلاعات چندانی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ در دسترس نیست، احتمال می‌رود که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ عرضه شود و شایعات از ارائه گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ با برآمدگی کم‌تر دوربین در مقایسه با گلکسی نوت ۷ و گلکسی اس ۷ خبر می‌دهد.

گلکسی اس 8

گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود و انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ، آن‌ها را با قیمتی نزدیک به نسل قبل عرضه نماید. البته در حال‌حاضر، هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌های جدید و رندرهای منتشر شده از گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ به طور رسمی تایید نشده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *