پیش‌فروش گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ در ۲۱ فروردین‌ماه آغاز خواهد شد

پیش‌فروش گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ در ۲۱ فروردین‌ماه آغاز خواهد شد
  • 1395/12/15
  • مقدم
  • 0

انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ در ۲۹ مارس در یک رویداد اختصاصی، گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را معرفی نماید. گزارش تازه منتشر شده توسط The Investor نشان می‌دهد که گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ در ۱۰ آوریل (۲۱ فرودین‌ماه) برای پیش‌خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

انتظار می‌رود که گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در ۲۱ آوریل، پس از به پایان رسیدن بازه زمانی در نظر گرفته شده برای پیش‌فروش آن‌ها به صورت گسترده به بازار عرضه شود. اینکه کدام‌یک از مدل‌های گوشی گلکسی اس ۸ مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت، چندان مشخص نیست اما گمان می‌رود که نسخه “استاندارد” در مقایسه با مدل “پلاس” به دلیل استفاده از یک نمایشگر کوچک‌تر ۵٫۷ اینچی محبوب‌تر باشد. همان‌طور که احتمالاً اطلاع دارید، گلکسی اس ۸ پلاس به یک صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی مجهز شده است و تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش در مقایسه با مدل‌های گذشته، علی‌رغم افزایش اندازه نمایشگر، هم‌چنان قابل‌توجه خواهد بود.

آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ در حال‌حاضر، تولید گوشی پرچم‌دار جدید خود را آغاز نموده است و در نظر دارد که در ماه اول عرضه آن‌ها، حداقل ۱۰ میلیون واحد از گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را به فروش برساند. اینکه گوشی‎های پرچم‌دار جدید سامسونگ همانند گذشته مورد توجه قرار می‌گیرد یا خیر؛ قابل پیش‌بینی نیست اما اگر تغییرات صورت‌گرفته در گلکسی اس ۸ را با مدل‌های گذشته مورد مقایسه قرار دهیم، این احتمال وجود دارد که شرکت سامسونگ موفق به ثبت یک رکورد فروش برای گوشی‌های پرچم‎دار جدید خود شود.

گلکسی اس ۸

حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش در گوشی گلکسی اس ۸ باریک‌تر شده است و دکمه فیزیکی Home نیز دیگر در پایین نمایشگر قرار ندارد. علاوه‌براین، حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی جای گرفته است و این اولین تغییر برای حذف دکمه فیزیکی Home از گوشی‌های پرچم‌دار آینده سامسونگ خواهد بود. به احتمال زیاد در گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ، این حسگر به زیر صفحه‌نمایش منتقل می‌شود.

هر دو مدل از گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ با هشت هسته پردازشی مجهز خواهد بود. البته شرکت سامسونگ در نظر دارد تا برخی از مدل‌های گوشی پرچم‌دار جدید خود را با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام در بازار ایالات متحده عرضه نماید.

چهار گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (احتمالاً در بازار چین، مدل رده‌بالای گلکسی اس ۸ با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد) بخش دیگری از دانسته‌های ما را پیرامون مشخصات‌فنی گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ تشکیل می‌دهد. هم‎چنین در شایعات به این موضوع اشاره شده است که حافظه داخلی در گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس قابل افزایش خواهد بود و دوربین اصلی، یک شاتر ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری “پیکسل دوگانه” است. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، یک دوربین ثانویه در حاشیه بالای نمایشگر به کار گرفته می‌شود.

علاوه‌بر سنسور تشخیص اثرانگشت، گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ از حسگر تشخیص عنبیه چشم استفاده می‌کند و با هدفون‎های AKG به بازار عرضه خواهد شد. برای گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس دستیار صوتی اختصاصی بیکسبی (نسخه بهبود یافته S-Voice) توسعه یافته است و گلکسی اس ۸ از یک دکمه اختصاصی برای فراخوانی دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی استفاده می‎کند. سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به همراه نسخه جدید رابط‌کاربری Grace UX، دیگر مشخصات‌فنی احتمالی گوشی پرچم‎دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را تکمیل خواهد کرد.

براساس گمانه‎زنی‌ها، گوشی گلکسی اس ۸ با قیمت ۹۵۰ دلار و گلکسی اس ۸ پلاس با قیمت ۱۰۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. هرچند، در برخی از شایعات به عرضه گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ با قیمتی نزدیک به نسل قبل اشاره شده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *