تصاویر مدل بازسازی‌شده فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ با یک باتری جدید فاش شد

تصاویر مدل بازسازی‌شده فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ با یک باتری جدید فاش شد
  • 1396/1/22
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ به‌طور رسمی اعلام کرده است که تصمیم دارد تا مدل‌های بازسازی شده فبلت گلکسی نوت ۷ را در برخی از بازارهای خاص با یک باتری جدید، عرضه نماید. براساس اطلاعات منتشر شده، مدل‌های جدید فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ در بازار هند و ویتنام عرضه خواهد شد.

با این‎حال، مدتی پیش‎ برنامه سامسونگ برای عرضه مدل بازسازی شده گلکسی نوت ۷ در هند به‎طور رسمی توسط نمایندگی این شرکت در هندوستان، تکذیب شد. هرچند، مدتی بعد سامسونگ اعلام کرد که تصمیم دارد تا فبلت گلکسی نوت ۷ را مجدداً ارائه دهد و مدل‌های بازسازی شده آن‌را به بازار عرضه کند. به‌تازگی، تصاویر این گوشی فاش شده است که از عرضه آن با یک باتری با ظرفیت کم‌تر خبر می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

تصاویر تازه منتشر شده از فبلت گلکسی نوت ۷ در ویتنام، مدل بازسازی شده این فبلت پرچم‌دار را به همراه شماره مدل آن یعنی SM-N935 نشان می‌دهد. این بدین معنی خواهد بود که  شرکت سامسونگ به احتمال زیاد، مدل جدیدتر فبلت گلکسی نوت ۷ را در بازار ویتنام عرضه خواهد کرد؛ به خصوص آنکه شرکت سامسونگ، گوشی‌های هوشمند خود را در این کشور مونتاژ می‌کند. البته این احتمال نیز وجود دارد که تصاویر منتشر شده اشتباه باشد؛ به همین جهت، باید منتظر تایید رسمی سامسونگ بمانیم.

گلکسی نوت ۷

آنچه که در رابطه با مدل باز‌سازی شده فبلت گلکسی نوت ۷ حائز اهمیت است، عرضه این مدل با یک‌ باتری با ظرفیت کم‌تر در مقایسه با مدل‌های اولیه‌ای است که شرکت سامسونگ تصمیم گرفت تا آن‌ها را پس از چند هفته عرضه از بازار جمع‌آوری نماید. براساس اطلاعات فاش‌شده، مدل بازسازی شده گلکسی نوت ۷ به یک باتری ۳۲۰۰ میلی‎آمپر ساعت مجهز خواهد بود که ظرفیت باتری در مقایسه با باتری به کار گرفته شده در مدل‌های اولیه، ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت کم‌تر است.

البته شرکت سامسونگ در توسعه باتری‌های مدل بازسازی شده فبلت گلکسی نوت ۷، تمام دقت خود را به کار خواهد گرفت تا مشکلاتی‌که برای نمونه‌های اولیه آن پیش آمده بود، برای این مدل اتفاق نیفتد. در رابطه با قیمت مدل جدید فبلت گلکسی نوت ۷، هنوز اطلاعات چندانی ارائه نشده است اما انتظار داریم که این مدل با کاهش قیمت قابل‌توجه در مقایسه با برچسب قیمت گلکسی نوت ۷ در ابتدای عرضه این محصول به بازار، عرضه شود.

گلکسی نوت ۷

مدل جدید فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ از سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ استفاده می‌کند و سایر مشخصات‌فنی تفاوت چندانی با نمونه‌های اولیه از این فبلت نخواهد داشت. علاوه‌براین، شرکت سامسونگ به هیچ عنوان تصمیم ندارد تا مدل‌ بازسازی شده از فبلت گلکسی نوت ۷ را در ایالات متحده عرضه نماید و اگر به دنبال یک فبلت هستید، می‌توانید گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ را با نمایشگر ۶٫۲ اینچی خریداری کنید. البته قلم S-Pen برای این مدل در صورت خرید گلکسی اس ۸ پلاس به جای مدل جدیدتر گلکسی نوت ۷، در نظر نگرفته شده است و باید قید طراحی را با استفاده از قلم S-Pen فبلت خود، بزنید.

گلکسی نوت ۷

انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری پیرامون زمان عرضه و قیمت مدل بازسازی شده فبلت گلکسی نوت ۷ در چند روز آینده و پیش از معرفی رسمی آن توسط سامسونگ، منتشر شود. باید اشاره کرد که مدل‌های اولیه از فبلت گلکسی نوت ۷ در دو مدل با باتری‌های ساخت دو شرکت متفاوت، عرضه شده بود اما بعدها مشخص شد که در هر دو نسخه، فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ با یک چالش جدی مواجه است که اجازه نظارت بر حرارت باتری را به شرکت سازنده نمی‌دهد و وجود اشکالات‌‌ فنی دیگر در ساخت آن‌ها نیز در این روند موثر بوده است. به همین جهت، شرکت سامسونگ اعلام کرد که دیگر تصمیمی برای عرضه فبلت گلکسی نوت ۷ ندارد و به تولید آن‌ها خاتمه می‌دهد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *