چگونه استوری های Whatsapp را دانلود کنیم؟

چگونه استوری های Whatsapp را دانلود کنیم؟
  • 1396/2/24
  • زهرا معبودی
  • 0

چندی پیش بود که یکی از قابلیت های فوق العاده واتس اپ تحت عنوان واتس اپ استوری یا استتوس را به شما معرفی کردیم. این قابلیت در واقع دقیقا همان استوری های اینستاگرام است! من این آموزش را در گویا آی تی ایجاد کردم و خوشبختانه از استقبال خوبی روبرو شد. اگر شما هم واتس اپ خود را بروز رسانی کرده اید و سر از دکمه استتوس یا وضعیت خود در نمی آورید می توانید هم اکنون با مطالعه موضوعی به عنوان آموزش ایجاد Story یا Status در برنامه واتس اپ در این باره اطلاعات لازم را کسب کنید! کافیست روی لینک یاد شده کلیک کنید.

اما همه چیز به ایجاد استوری های ۲۴ ساعته ختم نمی شود، بلکه شما می توانید این استوری ها را در گالری خود ذخیره کنید اما روش مرسوم و پیش پا افتاده ای از طرف خود واتس اپ بدین منظور وجود ندارد. امروز گویا آی تی به شما کمک می کند تا راه و روش دانلود استوری های واتس اپ را در گالری خود بیاموزید البته ناگفته نماند این کار با این آموزش صرفا برای اندرویدی ها فراهم شده و دیگر پلتفرم ها باید کمی منتظر باشند یا به دنبال راه های دیگری باشند.

این اپلیکیشن محبوب بر روی گوشی شمار بسیاری از کاربران نصب است و ما سعی داریم آموزش های مربوطه را برای تمام پلتفرم ها ایجاد کنیم. پس با ما همراه باشید:

برای اینکه استوری یا استتوس های واتس اپ را دانلود کنید، باید از یک اپلیکیشن کمکی استفاده کنید. این نرم افزار Saver for whatsapp نام دارد. این اپلیکیشن ساده اندرویدی به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل خوبی روی استوری هایی داشته باشید که مخاطبین تان ایجاد می کنند.

برای دانلود نرم افزار Saver for whatsapp کلیک کنید

زمانی که این اپلیکیشن را دانلود کردید سریع آن را نصب کنید ( دقت کنید که می توانید این اپ را در مارکت هایی که استفاده می کنید هم جستجو کنید، در صورتی که نمی توانید آن را در مارکت ها جستجو کنید می توانید به راحتی آن را از گوگل پلی دانلود کنید بدین منظور روی لینک با عنوان آموزش دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی با افزونه APK Downloader کلیک کنید و به سادگی اپ های گوگل پلی را با وجود محرومیت در ایران دانلود کنید. )

Saver for whatsapp

وقتی که این اپلیکیشن را نصب کردید، کافی است بدون توجه به سایر برنامه های تان، ان را اجرا کنید. دقت کنید قبل از اینکه این برنامه را اجرا کنید باید واتس اپ روی گوشی تان نصب باشد و از طرفی در آن اکانتی داشته باشید. بعد با اجرای این اپلیکیشن شما می توانید به راحتی تمام استوری های کاربران تا ۲۴ ساعت قبل را مشاهده کنید و آن ها را به راحتی در گالری تان دانلود کنید:

Saver for whatsapp

وقتی برای اولین بار این برنامه را مورد استفاده قرار می دهید، ممکن است که نتوانید تمام استوری ها را مشاهده کنید بنابراین باید کمی صبر کنید تا تصاویر و استوری ها به طور کامل لود شوند. شاید لازم باشد چند بار این نرم افزار را باز و بسته کنید. به هر حال شما می توانید سریع این استوری ها را مشاهده کنید. تصویر بالا نمونه ای از فضای نمایشی استوری هاست. در انتهای صفحه دو گزینه به نام دانلود ها، و استوری های اخیر قابل مشاهده است.

حالا شما اگر روی هر استوری که بخواهید آن را دانلود کنید ضربه بزنید تا آن را در نمای بزرگتری مشاهده کنید، می توانید گزینه دانلود را هم در انتهای ان مشاهده کنید. در تصویر زیر آن چه که گفته ایم نمایان است:

روی عبارت دانلود در کادر سبز کمرنگ ضربه بزنید تا این استوری دانلود شود. حالا می توانید این استوری را در گالری و در بخش دانلود ها مشاهده کنید. راه ساده تر برای مشاهده آن چه دانلود کرده اید هم این است که می توانید از تب دانلود ها در ابتدای صفحه این اپلیکیشن استفاده کنید.

حالا شاید شما بخواهید چند استوری را با هم همزمان دانلود کنید. برای حل این مشکل هم راه و چاره ای وجود دارد. این اپلیکیشن را اجرا کنید تا تمام استوری هایی که قابل نمایش است نمایش داده شود. بعد برای انتخاب آن ها روی یکی از استوری ها بدون این که آن را در نمای بزرگتر باز کنید، فشار بیاورید تا اینکه تصویر مورد نظر انتخاب شود. حالا می توانید بقیه تصاویر را هم انتخاب کنید و در نهایت، در انتها، گزینه دانلود برای شما فعال می شود. به تصویر زیر دقت کنید:

شما با انتخاب این تصاویر گزینه های مختلفی مشاهده می کنید، به عنوان مثال گزینه preview به شما اجازه می دهد هر آن چه را که انتخاب کرده اید را مشاهده کنید، همچنین گزینه share به شما کمک می کند آن چه را که انتخاب کرده اید، را در اپ های مختلف به اشتراک بگذارید. اما گزینه دانلود ها در انتها سبز رنگ است و بیشتر در چنین شرایطی از این گزینه استفاده می شود. اگر روی این گزینه ضربه بزنید، سریع همه را دانلود خواهید کرد. اما استوری های اخیر برای تان غیر فعال است. اگر می خواهید استوری های جدید تر را مشاهده کنید، می توانید به صفحه ابتدایی برگردید و از آن جا استوری ها را در صورتی که وجود داشته باشند مشاهده کنید.

تصاویری که دانلود می کنید در فولدر مخصوص این اپلیکیشن ذخیره می شود که البته با کمک فایل منجر می توانید به این فولدر دسترسی پیدا کنید. دقت داشته باشید که این اپلیکیشن ساده را می توانید دانلود کرده و حتی برای دوستان خود ارسال کنید. البته چنان که باید هم اکنون استوری های واتس اپ در میان کاربران ایرانی به اندازه استوری های اینستاگرام رواج ندارد اما اگر شما شروع کنید به ایجاد استوری های جذاب، قطعا سایر کاربران هم یاد می گیرند و این کار را انجام می دهند.

این نرم افزار هم اکنون برای کاربران اندرویدی در دسترس است اما برای کاربران ios چه چاره ای باید اندیشید؟ دیدگاه خود و تجربیات احتمالی تان را در این باره با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید تا به دست علاقمندان به استوری های واتس اپ و کاربران این رسانه جمعی برسد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *