آموزش دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی با افزونه APK Downloader

آموزش دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی با افزونه APK Downloader
  • 1395/9/23
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر اخیرا یک گوشی یا تبلت جدید خریداری کرده باشید، قطعا دیده اید که روی آن برخی اپلیکیشن ها نصب شده که از طرف مارکت های ایرانی ساپورت نمی شوند. مثلا برخی نرم افزارها مستقیما با گوگل پلی در ارتباط هستند و این موجب شده هنگام بروز رسانی، نیاز داشته باشید تا به گوگل پلی دسترسی پیدا کنید. از طرفی دسترسی به گوگل پلی برای ما ایرانی ها به سادگی دسترسی به مارکت های وطنی نیست. در چنین شرایطی می توانید با استفاده از ابزارهای کمکی، نسخه های جدید اپلیکیشن های گوگل پلی را دانلود و آن ها را نصب کنید.

برای دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی روش های متفاوتی وجود دارد که برخی وب سایت ها، این روش را در اختیار شما قرار داده اند اما یک روش ساده و همیشه در دسترس، استفاده از افزونه ای است که به شما کمک می کند اپلیکیشن ها را دانلود کنید.

من امروز صبح با این افزونه برخورد کردم و لازم دانستم از طریق گویا آی تی آن را در اختیار شما قرار دهم.

دانلود اپ از google play

APK Downloader نام این افزونه است که فقط بر روی گوگل پلی فعال می شود. البته شاید به زودی، گوگل پلی استفاده از این سرویس را محدود کند، بنابراین تا فرصت دارید بشتابید و از آن استفاده کنید.

چگونه از APK Downloader استفاده کنیم؟

برای استفاده از افزونه فایرفاکس APK Downloader لازم است که ابتدا آن را روی مرورگر خود نصب کنید.

برای نصب APK Downloader، به دو روش می توانید اقدام کنید:

روش اول: این مطلب را در مرورگر فایرفاکس باز کرده و روی لینک زیر کلیک کنید:

نصب مستقیم افزونه APK Downloader بر روی فایرفاکس

در این حالت، افزونه مراحل نصب را طی کرده و شما می توانید به سادگی، بعد از چند ثانیه، از آن استفاده کنید

روش دوم: در هر مرورگری که در حال مطالعه این مطلب هستید، روی لینک بالا راست کلیک کرده و لینک آن را کپی کنید و در مرورگر فایرفاکس در بخش نوار آدرس قرار دهید و یک اینتر بزنید تا افزونه شروع به نصب شدن کند.

بعد از اینکه افزونه نصب شد، کافیست به وب سایت گوگل پلی بروید. به تصویر زیر نگاه کنید:

APK Downloader

هر صفحه ای از گوگل پلی را که باز کنید، قادر خواهید بود، اپلیکیشن مورد نظر را توسط دکمه Download app دانلود کنید. اگر این افزونه روی مرورگر نصب نباشد، نمی توانید این دکمه را مشاهده کنید.

بعد از اینکه اپلیکیشن را دانلود کردید، می توانید آن را روی گوشی خود ارسال کرده و آن را نصب کنید.

برای استفاده از این افزونه هیچ نیازی، به ریستارت مرورگر بعد از نصب نیست. خوشبختانه هم اکنون بالغ بر ۳۲ هزار نفر در حال استفاده از این افزونه هستند. البته نا گفته نماند که اپلیکیشن های پولی توسط این سرویس قابل استفاده و دانلود نیستند و شما می توانید صرفا اپ های رایگان یا برخی نسخه های دمو را دانلود کنید.

دانلود اپ از google play

امتیازی که این افزونه دارد این است که می توانید از طریق این سرویس فایل های OBB بازی ها را نیز دانلود کنید. اگر بخواهید مقایسه ای بین وب سایت های دانلود اپلیکیشن های گوگل پلی و این افزونه داشته باشید، به همین قدر بسنده می کنیم که این روش سریع ترین حالت نسبت به وب سایت هایی است که تا کنون برای دانلود اپلیکیشن ها، طراحی و توسعه یافته اند.

نظر شما در مورد این افزونه چیست؟ آیا تا کنون از وب سایت های دانلود اپلیکیشن استفاده کرده اید؟ تفاوت تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و برای اطلاع عموم این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *