آموزش ۵ ترفند حرفه ای در پریسما برای تبدیل عکس ها به اثر هنری

آموزش ۵ ترفند حرفه ای در پریسما برای تبدیل عکس ها به اثر هنری
  • 1395/6/20
  • زهرا معبودی
  • 0

Prisma   یک نرم افزار حرفه ای و خارق العاده برای تبدیل عکس به نقاشی و ایجاد طراحی های خیره کننده می باشد که به راحتی قادر است عکس های شما را به نقاشی هایی با سبک هنرمندان و نقاشان معروف و الگوهای نوین نقاشی مدرن تبدیل کند. توصیه می کنیم این نرم افزار جالب را از دست ندهید .در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا بعضی از ترفندهای این اپلیکیشن قدرتمند را به شما آموزش داده و شما را  با این سبک جدید و حرفه ای برای تبدیل عکس هایتان را به یک اثر هنری تبدیل راهنمایی کنیم .

۱ . برای کیفیت بهترعکس از دوربین Prisma  استفاده نکنید .

Prisma

امکانات دوربین عکاسی این اپلیکیشن بسیار محدود می باشد . هیچ تنظیم دستی برای آن در نظر نگرفته اند ، تنها کاری که می توانید بکنید خاموش و روشن کردن فلش است  . برای کیفیت بیشتر عکس ها بهتر است به جای استفاده از دوربین پریسما ، از اپلیکیشن پیش فرض دستگاه استفاده کنید . دوربین Prisma   حالت HDR  ، حالت شب و اصلاح تعادل رنگ سفید و حالت دستی را دارا نیست . دوربین دستگاه را در حالت HDR قرار دهید و برای خلق آثار هنری خارق العاده می توانید اپلیکیشن دوربینتان را به Square Mode  تغییر دهید و با این حالت عکس بگیرید .

۲ . مجبور نیستید از بیشترین قدرت فیلترها استفاده کنید.

Prisma

نور بیشتر به منزله ی کیفیت بیشتر عکس نیست . گاهی یک تغییر کوچک که با کشیدن انگشت خود به سمت راست یا چپ اعمال می شود ، باعث وضوح بیشتر تصویر می شود . پس لزومی ندارد میزان شدت نور یا Intensity  را همیشه روی ۱۰۰ % تنظیم کنید .

۳ . لوگوی اپلیکیشن Prisma را از عکس حذف کنید.

prisma

اپلیکیشن Prisma  به طور پیش فرض و دیفالت ، لوگوی Prisma  را در سمت چپ پایین عکس ها به طور اتوماتیک درج می کند . هرچند این لوگو زیباست ولی لزومی ندارد در عکس های شما وجود داشته باشد .  پس می توانید به قسمت settings بروید و قسمت واتر مارک را غیر فعال کنید چون لزومی ندارد این لوگو در عکس های شما ظاهر شود .

 

۴ . عکس هایتان را بعد از تبدیل به آثار هنری به طور خودکار ذخیره کنید.

prisma

شاید ترجیح بدهید هر فیلتر خروجی که انتخاب می کنید را از قبل ذخیره کنید . برای ذخیره هر فیلتر بصورت خودکار و اتوماتیک در گالری ، می توانید از قسمت منوی تنظیمات به بخش Save Artworks Automatically   را فعال کنید . دیگر مجبور نخواهید بود که هر تصویر جدید را به طور دستی ذخیره کنید .

 

۵ . از  ترکیب دیگر اپلیکیشن ها با Prisma   جذابیت تصاویر خود را بیشتر کنید.

prisma

همانطور که می دانیم اخیراً عکسهای سلفی جذابیت خاص خود را دارند . MSQRD   یک برنامه ی جدید از طرف کمپانی Masquerade Technologies   می باشد که با  سنسورهایی که در آن تعبیه شده است ، افکتهای جالب و سرگرم کننده  روی تصویر صورت شما ایجاد می کند . می توانید از این قبیل اپ ها را با Prisma  ترکیب کنید و تصاویر سلفی جالب و خارق العاده ای را خلق کنید .

وب سایت https://www.gooyait.com/ نسخه های اندروید و iOS این نرم افزار جذاب را نیز برای علاقه مندان آماده نموده است. که می توانید آنها را از آدرس های زیر دریافت می نماید.

نظرات و دیدگاه های خود را با گwww.gooyait.com/category/gooya-app/android-apps در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *