3 سایت برای دریافت دمو بازی های کامپیوتر

  • 1388/12/4
  • سپهر خيري
  • 5

ما اغلب مطالب مان در مورد نرم افزار ها و اخبار آنها هست ، ولی این بار میخواهیم در مورد بازی های ویدیویی برای شما مطب بگزاریم. دموی بازی یعنی دقیقا همان چیزی که شما در بازی کامل بعدا میبیند و یعنی قسمتی کوتاه از آن چیزی که در بازی وجود دارد. اگرچه این دمو ها طولانی نیستند ولی در آنها میتوانید جزئیات کاملی از بازی را دریافت کنید.

هدف از ساخت این بازی های دمو کسب رضایت گیمر ها هست و گیمر ها میتوانند با خیال راحت تر بازی خودشان را بخرند و با بازی کردن این دمو ها با خبر میشوند که کیفیت این بازی چطور هست.

حتی اگر شما نمیخواهد این بازی ها را بخرید ، دموی بازی ها میتواند برای شما بسیار سرگرم کنده باشه و به رایگان و بدون دادن هیچ مبلغی این دموی بازی ها را بازی کنید. حالا ما اینجا به شما 3 سایت خوب را برای دریافت این دمو های بازی معرفی میکنیم.

1. Steam Store – PC Game Demos

Steam ، جدا از یک نرم افزار ، دروازه ای بزرگ برای بازی ها هست. این سایت یک فروشگاه بزرگ و باور نکردنی در مورد بازی ها دارد. در این فروشگاه شما میتوانید بازی ها را پیش خرید کنید و از تخفیف ویژه آن برخوردار شوید.

در فروشگاه Steam ، مانند خیلی از فروشگاه های دیگر میتوانید نمونه ای از محصولات آن را ببینید و آنها را فقط به عنوان نمونه استفاده کنید. مثله دمو های بازی های PC

من به شخصه فکر میکنم فروشگاه Steam یکی از بهترین فروشگاه های دموی بازی ها برای توده ی مردم هست. نه به خاطر بزرگ بودن و گسترده بودن سایت ، بلکه برای طراحی ظاهر سایت و راحت بودن آن. در کل فروشگاه های دیگر در مقایسه با Steam به نظر کمی گنگ می آیند و کمی پیدا کردن اجناس در آنها سخت و مشکل است.

توجه داشته باشید که برای دریافت دموی بازی ها از این سایت ، ابتدا باید نرم افزار Steam را تهیه کنید و بعد به وسیله آن میتوانید دمو بازی ها را دریافت کنید. نرم افزار Steam یک نرم افزار کوچک هست که بعد از نصب آن میتوانید بازی های دانلود شده خود را کنترل و مدیریت کنید.

2. GamersHell.com – Demo Versions

GamersHell یک فروشگاه بزرگ و مکانی برای بازی های دمو هست. این سایت یکی از سایت های بزرگ آنلاین ، درباره ی بازی ها هست.  شما در این سایت میتوانید  نقد و برسی ها ، تریلر ها و کد های تقلب  بازی ها را مشاهده کنید و به رایگان از آن ها استفاده کنید.

در این سایت دمو های قابل بازی زیادی وجود دارد ، قسمت دمو های این سایت بسیار بزرگ هست و مانند یک پوشه می ماند که می توانید در آن به جستجو بپردازید. شما میتوانید در این قسمت عناوین را بر اساس نام و تاریخ ترتیب دهید. وقتی شما روی این عناوین کلیک کنید به یک صفحه میروید که در آنجا توضیحات کوتاهی به همراه عکس از بازی به شما نشان میدهد.

شاید بزرگترین مزیت استفاده از GamersHell به غیر از امکانات جالب آن ، قرار گرفتن فایل های دمو در خود سرور سایت هست که به شما اجازه میدهد بازی ها را با ریزوم و سرعت بالا دانلود کنید. البته این سایت بازی ها را در دها سایت اشتراک گذاری مثله راپیدشر هم آپلود میکند و برای دانلود در اختیار شما قرار میدهد. شما در این سایت با گذاشتن کمی وقت میتوانید اطلاعاتی از بازی مورد نظر خود به دست آورید و آن را آسان دانلود کنید.

3. FileFront.com – Demos

این سایت بیشتر شبیه سایت قبلی هست که به شما معرفی کردیم. FileFront سومین سایت منبع بازی های دمو هست. ولی متاسفانه شما نمیتوانید عناوین بازی ها را مثله سایت قبلی بر اساس تاریخ یا نام ترتیب بندی کنید. البته یک قسمت برای جستجو بین فایل ها وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید.

شما به جزء دریافت بازی های دمو میتوانید در این سایت از پچ ها و تریلر های بازی ها استفاده کنید. همچنین اخبار مربوط به بازی ها و دیگر موضوع ها در این سایت قرار دارد که همه میتوانند از آن ها بهره ببرند.

آیا شما منابع دیگری و بهتری برای دانلود دمو های بازی میشناسید؟ میتوانید آنها را در بخش نظرات به ما معرفی کنید.

منبع: makeuseof

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *