گلوله های بی آزار !! Metal Slug XX

  • 1389/3/18
  • ميثاق جراحي
  • 0

اکثر انهایی که بازی های ارکید را بازی می کنند بازی Metal Slug رو حتما می شناسند .این بازی بسیار جذاب که با عناصری چون شلوغی و طنز همراه است خیلی ها را به مرز اعنیاد برده است! این بازی به شدت اعتیاد اور است و بازیکن پس از هر باخت نه تنها دلسرد بلکه باز هم به ادامه ی بازی می پردازد .

بازی Metal Slug XX جدیدترین بازی است که فقط برای شبکه ی Xbox360 یعنی Xbox Live ساخته و طراحی شده است و همچنان به سنت های دیرینه ی خود پایبند است.در این شماره باز هم سربازان کوچک و بامزه ای را می بینید که همین طور بدون هیچ نگرانی و ترسی میتقیم به دل دشمن می زنند .

گرافیک کمی بهتر شده مهمات و سلاح ها متنوع شده اند و دشمنان جدید ی به لیست اعضای بازی اضافه شده اند .مراحل طولانی هستند ولی به مرور زمان یکنواخت می شوند.

برای دریافت بازی باید به شبکه ی لایو Xbox360 متصل شوید و کمی هم هزینه کنید زیرا که نسخه های کامل بازی های این شبکه رایگان نخواهند بود !

از دیگر امکانات این بازی جالب حالت دو نفره بازی کردن ان است .شما می توانید به همراهی  یکی از دوستان خود بازی را تمام کنید.ولی وقتی گزینه ی Co-OP انتخاب می شود درجه ی سختی بازی شکل دیگری به خود می گیرد و دشمنان هم به همان اندازه سخت و نفس گیر می شوند .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *