معرفی بازی Ace Combat: Joint Assault

  • 1389/6/2
  • ميثاق جراحي
  • 0

بر فراز اسمان ابی

معرفی بازی Ace Combat: Joint Assault

من همیشه به بازی های هواپیمایی علاقه داشتم و لذت بازی کردن این نوع بازی ها را بیشتر روی کنسول های خانگی تجربه کردم ولی زمانی که با خودم فکر می کنم میبینم که لذت بازیکردن این چنین بازی هایی روی کنسول های دستی چه قدر بالا خواهد بود .

بازی Ace Combat: Joint Assault دومین سری ازسری  بازی های Ace combat که برای کنسول همراه سونی یعنی psp تولید شده است

شماره ی اول از این بازی با نام ((Ace Combat X: Skies of Deception)) به طور انحصاری برای این کنسول همراه منتشر شد  حال سازندگان شرکت نامکو باندای تصمیم گرفتن شماره ی جدید ی از این بازی را بار دیگر برای این کنسول بسازند!

بازی Ace Combat  جزو بازی های قدیمی است که با کنسول پلی استیشن  1  سونی متولد شد و با استقبال بی نظیری از علاقه مندان روبرو شد . به همین علت بود که سازندگان این بازی را در تمامی پلاتفرم ها و کنسول های نسل جدید و قدیمی منتشر کردند

بهترین شماره از این بازی مبارزه ای هوایی با نام(( بال های ازادی ))فقط برای 2 کنسول Xbox360   و PS3 منتشر شد که واقعا بازی زیبا و به یاد ماندنی بود.

در شماره ی Joint Assault  با بیش از 72 نوع هواپیمای جنگی روبرو هستید که مجهز به اخرین تکنولوژی  و فناوری جنگی هستند .

در این شماره بازیکن می تواند به صورت انلاین و حتی دو نفره Co-Op  مراحل بازی را طی کند و بازی را پیش ببرد .از مهمترین اتفاقاتی که در این شماره حاصل شده است وجود مکان ها و نقشه های واقعی است که بازیکنان در این مکان ها به مبارزه علیه یکدیگر می پردازند

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *