معرفی ماوس بی سیم 4000 از مایکروسافت؛ سری استودیو

  • 1389/6/10
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

مدل Pirouette

اخیرا شرکت مایکروسافت ماوس همراه بی سیم 4000  ازسری استودیو را در 6 طرح متنوع به نام های: Pirouette Downtown, Crania, Botanic, Cosmic  و  Microمعرفی کرد. این الگو های جدید در واقع از محل هایی که کاربران از آنها استفاده خواهد نمود الهام گرفته شده اند یعنی: استفاده در خانه ، در کافی شاپ ، روی صندلی پارک و غیره، بنابراین اندیشه طراح این بوده که هر یک را متناسب با  محیط پیرامونش طراحی کرده و در ضمن کمی هم  چاشنی هنر به استفاده روزمره از این وسائل بیافزاید.

مدل Micro

ماوس بی سیم موبایل 4000 از فن آوری BlueTrack و اتصال بی سیم با فرکانس GHz 2.4 باستفاده می کند. به همراه این ماوس یک فرستنده و گیرنده نانو برای تبادل اطلاعات با رایانه موجود است. این ماوس از چهار دکمه قابل سفارشی کردن برخوردار است. همچنین بنا به اعلام مایکروسافت باتری این ماوس 10 ماه استفاده از ماوس را تا تمام شدن خود و تعویض باتری ارائه می دهد. مدل های Micro, Botanic  و Cosmic هم اکنون برای خرید در فروشگاه های زنجیره ای Best Buy  و سایت فروشگاه به نشانی  Best Buy.com ، در دسترس هستند و دیگر مدل ها مثل  Downtown, Crania و  Pirouette در خرده فروشی های در دسترس خواهند بود هم در فروشگاه و هم به صورت سفارش آنلاین که البته مدل های اخیر در ماه سپتامبر به فروش خواهند رسید.هر کدام از مدل ها  39.95دلار قیمت خواهند داشت.

نسخه ویژه Susan G. Komen

مایکروسافت همچنین با موسسه سوزان جی کومن برای ارائه مدلی ویژه به رنگ صورتی همکاری کرده است.بنا به توافق صورت گرفته قرار است 10 ٪ از قیمت فروش (4 دلار) هر عدد ماوس صورتی به علاوه کمک مالی به میزان حداقل 200،000 دلار به موسسه Susan G. Komen برای امور درمانی بیماران سرطانی اختصاص یابد. این موسسه پیشرو، بزرگترین موسسه خیریه مردمی و متشکل از شبکه ای از نجات یافتگان سرطان سینه و فعالان مبارزه برای نجات زندگی زنان مبتلا به این بیماری می باشد که تلاش دارند برای همیشه این سرطان را ریشه کن نمایند.

مدل Downtown

مدل cosmic

مدل Crania

مدل Botanic

به نقل از: microsoft

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *