بررسی پنج ساله از آی پاد نانو : یک بازنگری

  • 1389/6/27
  • ITTeach
  • 0

” آیا شما اولین آی پاد نانو را مرور کرده اید ؟ ” دوست قدیمی که من ده سال است با او صحبت نکرده ام در طی گردهمایی آخر دبیرستان این سؤال را از من پرسید. ” آن خنده دار بود “.

اظهار وی مشابه اظهاراتی بود که من از دو دوست دور و دو غریبه در طی پنج سال گذشته شنیده بودم. در سال 2005، شرکت Apple اولین آی پاد نانو، یک فلش ذخیره جایگزین مینی آی پادهای مشهور را تولید کرد. همه در مورد آن کنجکاو بودند – آن بسیار باریک و شکننده به نظر می رسید ! آیا این می تواند تجربه تجربه ای مناسب از استفاده روزانه باشد ؟ آیا واقعاً این وسیله قابل مقایسه با تجربه آی پاد است ؟

به خاطر همین ما در اینجا در Ars شروع به پیگیری کرده ایم و سپس آی پاد نانو اصل را بررسی کردیم. از آن پس، , Apple   مدلهای سالیانه برگشتی را به نسبت وسیله شمایلی آن ساخت. هر سال، چیزی جدید برای صحبت کردن وجود دارد.

بررسی اخیر ما از نسل ششم آی پاد نانو تقریباً پنج سال مانده به روز بررسی آی پاد اصلی منتشر شد، بنابراین ما تصور کردیم که به پنج سال گذشته نگاه بیاندازیم تا ببینیم چگونه آنها تغییر کرده اند، بهتر شده اند یا بدتر.

آی پاد نانو اصلی : آن را مرور کنید


در ابتدای سال 2005 ،  , Appleبا مخلوطی از آی پاد در گیر بازار فلش شد و تا کنون سالی سرشار از موفقیت با آی پاد مینی – نوع فشرده تر آن – آی پاد مشهور داشته است. بااین حال، آی پاد مینی هنوز در اطراف گرداننده سخت برای ذخیره طراحی می شده است، و بازار فلش جهش داشته است. به خاطر همین در سپتامبر 2005، , Apple آی پاد نانو را معرفی کرد : یک قطعه غیر قابل جایگزین باریک برای آی پاد مینی، که از پلاستیک و ذخیره فلش ساخته شده است.

با وجود آنکه جوانب زیادی از نانو – به طور خاص وجود داشت، این وسیله یک صفحه رنگی داشت و با نوع دوباره ساخته شده آی پاد OS آمد – و اکثر مردم به شدت در مورد دوام نانو اهمیت می دادند. پس از آن، مردم این چیزها را برای دویدن و دوچرخه سواری به همراه داشتند و آنها را در داشبورد ماشینشان می گذاشتند. چگونه امکان دارد آین وسیله را با ماهیت فناناپذیرجعبه آلومینیومی آندیزه شده آی پاد نانو مقایسه کرد؟

خب، ما هرگز مجاز نبودیم مینی این وسیله را تست کنیم، اما هنگامی که ما نانو را از طریق مجموعه ای از تستهای فشار خود آزمایش کردیم، متوجه شدیم که آن می توانست عواقب بسیاری قبل از بیرون دادن داشته باشد. صفحه آن اولین صفحه ای بود که می آمد، اما این چیز وسیله ای نظامی بود – این وسیله لزوماً به ترکیبی از آی پاد تبدیل شده است، حتی بعد از اینکه ” تکنولوژی اتوماتیک آلمانی قدرت سنگ شکنی ” مرور شد. جهان با بهت و تعجب با آن روبرو شد ( زیرا منسوب به Ars بود- و من بخصوص – به دوره مرور منابع آی پاد نانو مراجعه کرده بودم ) اما این نکته واضح بود. آی پاد نانو می توانست ضربه زننده ای نجیب باشد و به سرعت مشهورترین آی پاد Apple شود.

نسل دوم آی پاد نانو : بازگشت مدلهای مینی


نسل دوم آی پاد نانو وسیله سمت چپی است.

آی پاد نانو اصلی قطعاً یک موفقیت است، اما چیزی که کاربران را می آزارد قابلیت خراش مطلوب پلاستیک جعبه آن است. به همین علت،با نسل دوم آی پاد نانودر سال 2006، Apple ضرورتاً به جعبه آلومینیومی آندیزه شده آی پاد مینی بازگشت. نه تنها این جعبه در مقابل خراش مقاوم تراز انواع قبلی است، بلکه در چندین رنگ نیز در دسترس است- نوع دیگر مشهور آی پاد مینی که به تأخیر افتاده بود.

اگرچه نسل دوم مینی از لحاظ فنی باریکتر از نسل اول بود ( تا 01/0 اینچ اگر دقیق باشد )، تصویر آینه ای طرح اصلی آن بوده است. صفحه آن به همان اندازه بود و این وسیله خاصیت چسبندگی شکل خود را حفظ می کرد، با این حال نمایش آن شفافتر است ، باطری آن عمر بیشتری می کند، و این وسیله هنوز بهترین است.

منبع: arstechnica

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *