ایجاد یک صفحه شروع شخصی با SyncBay

  • 1389/7/10
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

همه ما می دانیم که میلیون ها وب سایت ها در اینترنت برای مرور  در دسترس کاربران است، اما تقریبا اکثر کاربران معمول اینترنت هر روز تنها از چند وب سایت خاص بر حسب نیاز خود بازدید می کنند. این ها وب سایت هایی هستند که اکثر مرور های اینترنتی کاربران دنیا را به خود اختصاص می دهند، پس کاملا مفید است در صورتی که به همه آنها بتوان از  یک صفحه آغازین یا homepage  دسترسی داشت و با یک کلیک بر روی آیکون هر یک به آدرس آن سایت رفت. ابزاری که در این نوشته قصد معرفی آن را داریم یعنی SyncBay،  برای شما این بستر را فراهم کرده و علاوه برآن ویژگی های خوب دیگری نیز دارد.

SyncBay به شما  اجازه می دهد که توسط روشی ساده یک  صفحه شروع ایجاد کنید ، دیگر اینکه به شما امکان دسترسی  سریع با یک کلیک به هشت سایت محبوب از جمله گوگل ، یوتیوب ، آمازون ، ای بی ، فیس بوک ، توییتر ، آی تونز و حتی سرویس پست الکترونیکی شما را می دهد. SyncBay به طور کامل نیاز به باز کردن یک پنجره مرورگر جدید و تایپ آدرس URL را برطرف کرده، حال، کافیست بر روی آیکون وب سایت  مورد علاقه خود  کلیک کرده تا به آنجا بروید یا از همان جا به جستجو  در نوار جستجو بپردازید، به مغازه اینترنتی ای بی رفته و  خرید کرده یا قیمت جنسی را مشخص کنید و همه اینها از طریق هوم پیجی که SyncBay در اختیار ما می گذارد امکان پذیر است.

SyncBay همچنین به شما اجازه سفارشی کردن صفحه شروع خود با افزایش سایت ها به 12 وب سایت مختلف قابل دسترسی با یک کلیک را می دهد. این ابزار دارای دستورالعمل آسانی برای آشنایی با نحوه استفاده از SyncBay به عنوان صفحه خانگی مرورگرتان می باشد. اگر شما بیشتر  داشتن یک نوار ابزار از  SyncBay  را روی مروگر رایانه خود ترجیح می دهید، به شما مژده می دهیم که SyncBay  حتی دارای یک نوار ابزار است که می تواند به مرورگر شما اضافه شده و برای هشدار  در هنگام  دریافت ایمیل جدید، گوش دادن به موسیقی در حال گشت و گذار در وب ، تماشای زنده بیش از 30 کانال تلویزیونی به صورت رایگان و دریافت آخرین گزارش های هواشناسی ، همه و همه به صورت رایگان مورد استفاده قرار گیرد.

اگرچه SyncBay امکانات زیادتر دیگری در زمینه سفارشی سازی خود توسط کاربر به او ارائه نمی کند، آنطور که بعضی از ابزارهای دیگر ارائه می کنند، اما منصفانه باید گفت یک روش و  راه حل واقعا ساده و کاربردی برای ایجاد صفحات آغازین ویژه برای کاربران معمول اینترنت و یا نه چندان حرفه ای و کارکشته به شمار می رود.

ویژگی ها :

-امکان ایجاد یک صفحه شروع ساده با دسترسی به وب سایت محبوب  با فقط یک کلیک.

– قابلیت جستجو ، خرید اینترنتی، پیشنهاد اجناس خود به دیگران، و دسترسی به شبکه های اجتماعی از یک پلت فرم واحد.

-استفاده از نوار ابزار SyncBay برای گوش دادن به موسیقی در حال گشت و گذا در وب.

-سفارشی سازی SyncBay  با افزایش تعداد وب سایت ها به عدد 12 وب سایت های مختلف.

-امکان مشاهده ویدئوهای بامزه به طور تصادفی از طریق SyncBay .

از SyncBay به نشانی www.syncbay.com بازدید فرمائید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *