با Skloog صفحات مورد علاقه ی خود را به زیبایی بوک مارک کنید

  • 1389/7/28
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

با کنار رفتن XMarks بسیاری از کاربران به دنبال ابزاری هستند که بتواند جایگزین مناسبی برای آن باشد و بتوانند در مرورگرهای خود اقدام به بوک مارک کردن صفحاتی که دوست دارند،  بکنند. در حالی که اکنون ابزارهای متفاوتی وجود دارند یکی از این ابزارها ی متعهد ، که ما می توانیم به لیست خودمان آن را اضافه کنیم Skloog است. این ابزار به شما اجازه می دهد تا صفحات مورد علاقه و بوک مارک های خود را ذخیره کنید و به راحتی در هر زمانی که خواستید به آن مراجعه کنید .

برای نصب Skloog در مرورگر خود به سادگی نوار ابزار Skloog  را از صفحه ی مربوطه بگیرید و به قسمت بوک مارک مرورگر خود بکشید . این برنامه در حالی که عملکردهای مشابهی با XMarks دارد ، ولی یک راه کار جدید برای ایجاد میانبر ها در اختیار شما می گذارد، راهکاری شبیه به میان برهایی که در دسکتاپ کامپیوتر خود دارید . به این ترتیب براحتی می توانید تمامی سایتهایی را که بوک مارک کرده اید را به صورت افقی در نوار اصلی مرورگر خود ببینید. وقتی که سایت را یک بوک مارک کردید و اضافه کردید می توانید آن را در گروهی که به آن مربوط می شود قرار دهید و به وسیله ی صفحه ی تب ها به آن دسترسی داشته باشید. همچنین شما می توانید بوسیله ی گرفتن و کشیدن میان بر ها از یک گروه به گروه دیگر آن ها را مدیریت کنید.

Skloog به طور پیش فرض از سایتهای محبوب یک سری میان برهایی در یک گروه خاص دارد ولی شما می توانید اگر بخواهید آنها را حذف یا اینکه به آنها لینکهایی اضافه کنید. بوک مارک های فعلی به پرفایل شما وارد می شود تا بوک مارهایی را که اخیرا بیشترین بازدید ها را داشته اند ببینید. همچنین شما می توانید میانبرهای وب خود را به وسیله ی تغییر دادن آیکن آنها یا آپلود کردن آیکن مورد نظرتان تغییر دهید.

به کمک Skloog همه چیز به سادگی در اختیار شماست بنابراین شما نیازی نخواهید داشت تا برای رسیدن به بوک مارک سایت مورد نظرتان به سراغ یک لیست طولانی از پوشه ی بوک مارکها بروید. مفهوم میانبر وب تعامل با صدها بوک مارک را از طریق یک تب که به صورت جدول بندی است  را برای کاربران بسیار ساده و آسان کرده است.

زمان به ما خواهد گفت که آیا Skloog باقی خواهد ماند یا نه ! به خصوص آنکه آنها باید با رقبای جدید که پیش رو دارند مبارزه کنند . در حال حاضر Skloog یک برنامه ی مفید آنلاین برای بوک مارک کردن سایتهای شماست، مخزنی از سایتهای مورد علاقه ی شما بدون هیچ گونه به هم ریختگی و بی نظمی در کار !

فیلمی که در زیر آمده است را تماشا کنید.

مکان فیلم !!!

ویژگی ها :

بوک مارکهای شما را به عنوان میانبرهای وب ذخیره می کند .

برای کاربرد آسان می توانید آن را به عنوان سفحه ی خانگی خود تنظیم کنید.

در هر مرورگری می توانید تمامی بوک مارکهای خود را در یک مکان قرار دهید .

ویرایش ساده ی بوک مارکها

به شما اجازه می دهد تا آیکن میان برها را عوض کنید یا آیکنی را که دوست دارید آپلود کنید.

بدون نیاز به نصب چیزهای اضافه و غیره

می توانید بوک مارکهای خود را به اشتراک بگذارید یا آنها را برای دوستانتان ایمیل کنید.

می توانید به کمک برچسبهایی که به هر بوک مارک می دهید آنها را پیدا کنید.

از اینجا می توانید به skloog دسترسی داشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *