بوک مارک کردن پستهای گوگل پلاس

بوک مارک کردن پستهای گوگل پلاس
  • 1390/9/17
  • آرمان شيرزادي
  • 1
کاربران شبکه های اجتماعی همواره برای مراجعه به پستهای مورد علاقه قدیمی خود یا دوستتانشان با مشکل بزرگی مواجه هستند طوریکه زمان زیادی را باید برای جستجو و یافتن این پستها تلف کنند. خوشبختانه کاربران شبکه گوگل پلاس نسبت به فیس بوک زمان کمتری را برای رسیدن به نیازهای خود سپری میکنند و افراد مختلفی در دنیا با شناخت این مشکلات و ساختن افزونه های مختلف این زمان را کاهش میدهند.افزونه ای که امروز معرفی میشود جهت بوک مارک کردن پستهای گوگل پلاس بوده  و مزیت آن نسبت به دیگر افزونه های موجود، عدم وابستگی به سیستم بوده و بر روی هر کامپیوتر ،با اکانت گوگل شما قابل بازیابی و دسترسی است.
با نصب این افزونه یک شکل ستاره در کنار هر پست در گوگل پلاس طاهر شده که با کلیک بر روی آن این پست در لیست آدرسهای موجود در سرویس گوگل بوک مارک گوگل قرار میگیرد.خاصیت سرویس گوگل بوک مارک گوگل اینست که هنگام لاگین با اکانت گوگل شما در هر مکان تمامی لیست ادرسهای اضافه شده با امکان فولدر بندی و گروهای مختلف برای شما در دسترس خواهد بود  و شما قادرید تمامی آدرسهای مورد علاقه خود در این صفحه داشته باشید .
یکی دیگر از مزیتهای خوب این افزونه اضافه کردن عنوان پست به ذیر تعداد در آیکون موجود در کنار آدرس بار بالای مرورگر کروم است.
برای نصب این افزونه کافیست در مرورگر کروم به آدرس زیر مراجعه کرده بعد از دانلود آنها را (بصورت اتوماتیک ) نصب کنید:
1. برای گوگل کروم  افزونه زیر را دانلود و سپس نصب کنید:
2.بعد از نصب آیکونی مانند شکل زیر در صفحه ظاهر خواهد شد که در گوگل پلاس مانند شکل 2 می باشد:
 

3. شما کافیست در صورت نیاز به داشتن یا دیدن مجددهر کدام از پستهای گوگل پلاس  بعد از زدن آیکون ستاره کنار هر پست، درآینده به آدرس   https://www.google.com/bookmarks  مراجعه کرده و در زیر منوی 
Google+Star آدرسهای مورد نظر خود را بیابید و به آن به راحتی مراحعه کنید
راه دیگر برای بازیابی لینکها اینست که در کنار آدرس بار گوگل بر روی آیکون ستاره بزرگ کلیک کرده و لیست آنها را بر روی کامگیوتری که در آن ستاره زده اید ببینید.
با تشکر فراوان از Ehsan Ahmadi Gharacheh
دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *