فروشگاه ويندوز فون در 14 ماه، 50هزار برنامه منتشر نموده

فروشگاه ويندوز فون در 14 ماه، 50هزار برنامه منتشر نموده
  • 1390/10/8
  • ITTeach
  • 0

سيستم‌عامل ويندوز فون مايكروسافت تا قبل از اين با چالش‌هاي زيادي روبرو بود كه مهمترين رقابت اين سيستم‌عامل با اندرويد و آي‌او‌اس بوده تا بتواند خود را در دل گوشي‌هاي هوشمند جاي دهد، اما بعد از شروع به كار اين سيستم‌عامل به سختي توانست كه خود را به ديگر رقباي خود نزديك كند . با مراجعه به فروشگاه ويندوز فون به آمار 50000 هزار برنامه و بازي مواجه خواهيد شد .

همچنين در يك گزارش منتشر شده در روز سه‌شنبه از فروشگاه ويندوز فون مايكروسافت در هر روز 265 برنامه به فروشگاه اضافه شده است . بيش از 17000 هزار برنامه در سه ماه گذشته اضافه گرديده است و بيش از 8000 هزار برنامه در طي 30 روز گذشته اضافه گرديده است .

به نقل از sooner than we estimated : اين شبكه خبري اذعان داشته كه 50000 هزار برنامه دور از انتظار ما بوده و پيش‌بيني‌هاي ما كمتر از اين برنامه‌ها مي‌باشد كه به يكباره اين همه برنامه به فروشگاه ويندوز فون اضافه گرديده و انتظار ما 40000 هزار برنامه در يك سال بوده كه با اين حجم اضافه شدن برنامه‌ها انتظار مي‌رود كه در سال 2012 روزها و سالهاي خوبي براي فروشگاه ويندوز فون باشد .

در واقع اگر به نمودار بالا دقت كنيد مشاهده مي‌كنيد كه فروشگاه ويندوز فون بدون وقفه در حال پيشرفت است و برنامه‌ها بصورت صعودي و روزانه به فروشگاه اضافه مي‌شوند . 58% برنامه‌هاي ويندوز فون رايگان ارائه شده‌اند و 29% از برنامه‌ها بصورت پرداختي مي‌باشد و 14% ديگر برنامه‌ها هم بصورت پرداختي و آزاد شدن برنامه هستند .

اما ويندوز فون در مقابل رقيبان خود هنوز مسير دوري را بايد طي كند، آي‌او‌اس همينك داراي نيم ميليون برنامه در فروشگاه خود دارد كه شامل 50 هزار برنامه سبك و كوچك هستند . اما بايد اين واقعيت را قبول كرد كه مايكروسافت بعد از 14 ماه توانسته خود را به 50 هزار برنامه برساند در حاليكه اندرويد در طي 19 ماه به اين آمار دست يافته است و در مقابل آي‌او‌اس كه به 12 ماه به اين رقم رسيده است . بايد منتظر آينده ماند و ديد كه چه خواهد شد .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *