فروش Lumia 520 با قیمت ۲۹ دلار در Ebay توسط مایکروسافت

فروش Lumia 520 با قیمت ۲۹ دلار در Ebay توسط مایکروسافت
  • 1393/11/26
  • مجتبی
  • 2

لومیا ۵۲۰ یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین دستگاه های ویندوزفونی است که تا کنون ساخته شده و این روزها محبوب تر هم شده. این دستگاه یک گوشی میان رده است اکنون از طریق خرده فروشی Ebay و با قیمت تنها ۲۹ دلار بفروش می رسد. این قیمت در واقع ۷۰ درصد قیمت واقعی محصول یاد شده است. تا کنون از این محصول در خرده فروشی مورد اشاره ۸۰۰۰ عدد فروش رفته. این گوشی ویندوزفون ۸/۱ را اجرا کرده و بنا به اعلام مایکروسافت ظاهرا قرار است بروزرسانی وندوز ۱۰ نیز برای ان آماده گردد.

تلفن هوشمند لومیا ۵۲۰ از صفحه نمایشی ۴ اینچی بهره می برد که رزولوشن تصویری ان ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است. پردازنده این دستگاه اسنپدراگون S4 است که یک گیگاهرتز قدرت دارد و چیپ گرافیکی آن هم Adreno 305 است. حافظه رم پردازشی این محصول ۵۱۲ مگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی ان نیز ۸ گیگابایت در نظر گرفته شده. البته با اسلات کارت حافطه میکرو اس دی می توان فضای ذخیره سازی داخلی تا ۶۴ گیگابایت دیگر هم افزایش داد. دروبین اصلی این تلفن هوشمند ۵ مگاپیکسلی است و از یک باتری ۱۴۳۰ میلی امپرساعتی در آن استفاده شده.

ما هنوز مطمن نیستیم که مایکروسافت چه تعداد از لومیا ۵۲۰ را برای فروش ۲۹ دلاری در Ebay در نظر گرفته، اما اگر دوست دارید در این روزها به کسی یک هدیه مناسب با قیمتی بسیار مناسب و تخفیف ۷۰ درصدی بدهید این خرید مخصوص شماست. می توانید هم اکنون این دستگاه را از این لینک خریداری کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. فقط ارسال به امریکا دارن. از بقیه کشورها نمیشه خرید کرد. به تحریم مرتبط نیست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *