Min.us ؛ یکی دیگر از سرویس های به اشتراک گذاری آسان تصاویر

  • 1389/8/15
  • محمدرضا ارجمندی
  • 2


برخلاف بسیاری از سایت های مدیریت عکس، در سرویسی که امروز به شما معرفی می کنیم مسئولان به دنبال ارائه قدرتمندترین سرویس بر روی وب به کاربران خود نبوده و درعوض فقط هدفشان این بوده که یک روش ساده برای کاربران جهت به اشتراک گذاری سریع عکسها با دوستان خود فراهم کنند. به سخن دیگر، سرویس نوظهور امروز اگر چه بخشی از امکاناتی که قبلا درDropMocks دیده بودیم را ارائه داده و احتمالا از سوی کاربران سرویس فوق متهم به کپی کاری می شود، اما در خود ریزه کاری های تازه ای نیز دارد.

Min.us همان سرویسی هست که در این مقاله قصد معرفی اش را داریم. شباهت این سایت به  DropMocks قابل توجه است، اماMin.us  قابلیت هایی هم دارد که DropMocksبه کاربران ارائه نمی دهد. در اینجا لیستی از ویژگی ها و امکانات این سایت را برای شما لیست می کنم:

–       نمایش لینک مستقیم برای هر تصویر زیر پیش نمایش تصویر. لینک کاربران را به تصویر با وضوح کامل هدایت کرده،و شما می توانید از این قابلیت برای هات لینک کردن یک تصویر خاص استفاده کنید.

–       در پنجره ناوبری در قسمت بالا گوشه ی سمت راست لینک “دانلودهمه”  (Download all) را مشاهده می کنید که با این گزینه تمام تصاویر به شکل یک پکیج و به فرمت فشرده زیپ (ZIP) دانلود می شود.

–       شما میتوانید با ایجاد یک حساب کاربری و یا از طریق کوکی های مبتنی بر همان جلسه گالری های خود را مدیریت کنید. روش استفاده ازکوکی به شما اجازه مدیریت گالری هایی که ایجاد کرده اید را تا زمانی که کوکی ها را از حافظه نهان مرورگر وب خود حذف نکرده اید خواهد داد.

–       درهنگام مشاهده لیستی از گالریهای آپلودی خود، می توانید آماری ببینید از تعداد کاربرانی که برای مشاهده تصاویر گالری های شما برروی هر لینک کلیک کرده اند.

–       امکان سازمان دهی و به ترتیب دلخواه درآوردن تصاویری که شما آپلود کرده اید.

–       امکان اضافه کردن تصاویر جدید به گالری موجود با درگ کردن تصاویر جدید به پنجره مرورگر هنگامی که یک گالری را باز کرده اید.

–       پشتیبانی از اغلب مرورگرها (فایرفاکس 3.6 ،گوگل کروم، سافاری برای مک، و اینترنت اکسپلورر 9)

و پس از این امکانات توجه شما را به محدودیتهای موجود در این سرویس جلب می کنم :

–       حداکثر سایز هر فایل تصویری به 7 مگابایت محدود شده.

–       در هر گالری حداکثر می توان 50 فایل تصویری را آپلود کرد.

–       انواع فرمت های تصویری مجاز:JPEG, GIF, PNG, APNG,  و  BMP

باید اعتراف کنم Min.us دارای ویژگی های بسیار خوبی همچون دانلود گروهی فایل ها به شکل یکجاست، که واقعا برای افرادی مانند خودم که قصد دانلود فایل های یک آلبوم را تنها با یک کلیک داشته و حوصله و وقت کلیک روی هر فایل یک گالری برای دانلود و انجام اعمال تکراری مانند انتخاب محل ذخیره فایل های دانلودی را ندارند قابلیت مفید و کاربردی می باشد. هیچ شکی نیست که من این سرویس را بر DropMocks برای کاربردهایی مانند به اشتراک گذاری سریع عکس ها با دوستان و اقوام ترجیح می دهم. آه، و نکته جالب انتهایی این است که به نظر میرسد اداره کنندگان سرویس Min.us در اعمال منظم به روزرسانی ها برای بهبود سرویس ها، تلاش مضاعفی دارند. چیزی که همیشه به نفع کاربران بوده و خواهد بود.

برای ورود به صفحه اصلیMin.us  اینجا کلیک کنید! (این هم نمونه ای از گالری که من در این سایت راه اندازی کرده ام!)

منبع:cybernetnews

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. Hi!

    John here from Minus and just wanted to wish everyone a Happy New Year!

    As a new years surprise, we’ve deployed and added File Upload Support today so give it a try by drag dropping any files onto http://min.us now!

    On top of that per upload size limit is now 10MB! Read more on http://blog.min.us or try uploading some files now onto http://Min.us

    Cheers and again be sure to email us info@min.us any suggestions you have!
    John

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *