آشنايي با سرويس «SeeMe»

آشنايي با سرويس  «SeeMe»
  • 1391/1/26
  • ITTeach
  • 3

همانگونه که هر فرد، شرکت و … در دنیای واقعی یک نشانی، یک شماره تلفن و … دارد با وجود اینترنت دنیا به سویی در حرکت است که بایدیک وب سایتبا یک نشانی یکتا نیز برای معرفی خود در فضای مجازی داشته باشد.

در ساخت وب سایت های اینترنتی برای شرکت ها، موسساتو فروشگاه ها، گاهی ساختار سایت ساده است و صرفا معرفی محصولات، خدمات ارائه شده واطلاعات تماسهمراه با یک ظاهر زیبا و کاربر پسند کفایت می کند. همچنین شاید شما به عنوان یک شخص،بخواهید برای خود یک پروفایل و یا رزومه آنلاین در اینترنت داشته باشید و تمامی اطلاعات تماس،توانایی ها و اطلاعات دیگرتان را در آن ذخیره کرده ویک نشانی منحصر به فرد در فضای مجازی برای خود داشته باشید.

SeeMe مکانی است برای معرفی و شناساندن هر شخص و حرفه به دیگران به ساده ترین راه ممکن و کاملا رایگان. اگر شما تا به حال به عنوان یک شخص صاحب یک شغل و حرفه، در فکر راه اندازی یک وب سایت برای معرفی و شناساندن توانایی ها و استعدادهای خود و یا معرفی خدمات و محصولات خود در سطح وسیع بوده اید، ولی امکانات مورد نیاز برای راه اندازی یک سایت شخصی و کاملا متفاوت را نداشته اید، می توانید از خدمات ارائه شده توسط SeeMe به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.
شما با ثبت نام در کمتر از ۲۰ ثانیه، می توانید برای خود یک وب سایت شخصی و یا تجاری ایجاد نموده و به معرفی خدمات خود بپردازید.
پس از ایجاد یک حساب کاربری در سایت، و انتخاب یکی از قالبهای موجود از بین قالبهای کاملا حرفه ای ارائه شده در سایت، فقط با چند کلیک صفحات مورد نیاز خود را ایجاد کرده و وب سایت خود را در کمتر از چند دقیقه بدون نیاز به دانش وب و بدون پرداخت هزینه ای به شرکت های ارائه دهنده خدمات وب و یا پرداخت هزینه های سالیانه راه اندازی کنید.

پایه و اساس SeeMe  بر مبنای استفاده آسان و کاربر پسند بودن آن گذاشته شده است به طوری که هر کاربر با کمترین سطح اطلاعات نیز به راحتی می تواند از آن استفاده کند. از این رو، ثبت نام و استفاده از امکانات سایت کار بسیار ساده ای است. با این حال توضیحات تکمیلی به دقت در سایت داده شده.

علاقمندان به استفاده از امکانات این سایت می توانند به نشانی www.seeme.ir مراجعه نمایند.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سایت بسیار جالبی بود و مراحل ثبت نام اون به راحتی انجام میشه . ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *