معرفی برنامه Mouse Speed Switcher، قابلیت تنظیم مجزای سرعت برای هر یک از ماوس های متصل به رایانه

  • 1389/9/1
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

اگر تا کنون دقت کرده باشید، تنظیمات پیکربندی سرعت  حرکت ماوس شده در ویندوز به گونه ای ایست که تنظیمات صورت گرفته روی هر ماوس متصل به کامپیوتر به صورت یکنواخت اعمال می شود. به عنوان مثال پد لمسی لپ تاپ ها همان تنظیماتی را در سرعت دارد که ماوس لپ تاپی متصل به دستگاه از آن استفاده می کند. در حالی که بسیاری از کاربران کامپیوتر حتی چنین نیازی به ذهنشان نیز خطور نکند، هستند کاربران با ذوقی که  ترجیح می دهند پیکربندی سرعت ماوس را برای ماوس های مختلف متصل به دستگاه خود به منظور بهبود بخشیدن به کارهای خود با رایانه به طور مجزا پیکر بندی نمایند.

اگر از خود می پرسید چگونه چنین چیزی ممکن است، برنامه کاملا رایگان Mouse Speed Switcher  قادر به انجام این کار به سادگی و با سرعت است. به کمک این برنامه کاربردی قادر خواهیم بود تا به پیکربندی حداکثر سه موش واره مجزا به کامپیوتر به صورت جداگانه بپردازیم.

تنظیمات پیکربندی هر یک از ماوس ها در پنجره برنامه اصلی که پس از شروع بالا میآید انجام می شود. سرعت ماوس را می توان به صورت جداگانه برای هر ماوس را با استفاده از یک نوار لغزنده تنظیم نمود. تنها یک گزینه اضافی باقی می ماند، و ان هم به منظور تنظیم و افزایش دقت اشاره گر می باشد.

همچنین گزینه هایی اضافی به منظور پیکربندی کلیدهای میانبر برای تعویض سریع سرعت ماوس بدون نیاز به استفاده از سینی سیستم در برنامه طراحی شده. اما این اختیاری است. بیشتر کاربران احتمالا برای سوئیچ بین موشواره های مختلف از کلیک روی آیکون سینی سیستم استفاده خواهند کرد.

البته برنامه دارای هیچ گزینه ای از پیش طراحی شده برای  تغییر سرعت خودکار در صورتی که کاربر ماوسی را به رایانه متصل کند، به عنوان مثال از طریق درگاه یواس بی یک ماوس به لپ تاپ خود متصل کند نیست که بهتر بود برنامه نویسان فکری برای گنجاندن این قابلیت مفید نیز بکنند.

حکم نهایی

برنامه Mouse Speed Switcher  یک ابزار عالی برای کاربرانی است که نیاز به سرعت های مختلف ماوس برای موشواره های ورودی مختلف دارند. نرم افزار با تغییر ماوس ها به سرعت به نمایش پیام های اطلاع رسانی روی صفحه نمایش می پردازد، که البته می توان بلافاصله با یک کلیک آن را  بست. کاربران می توانند با ثبت نام برای نسخه ریجیستر شده نرم افزار و پرداخت مبلغ 7.50 یورو  از پیام های نمایشی نق نقو خلاص شوند.

دانلود برنامه Mouse Speed Switcher و سازگاری آن با سیستم عامل ها

دانلود این برنامه در وب سایت توسعه دهنده آن در دسترس است. این برنامه با اکثر سیستم های عامل ویندوز کاملا سازگار است. Mouse Speed Switcher  را در آزمایش خود بر روی ویندوز 7 نسخه حرفه ای 64 – بیتی تست کردیم و بدون هیچ مشکلی به وظایف خود می پرداخت.

جایگزین برنامه Mouse Speed

برنامه Automatic Mouse Switcher از جمله نرم افزارهای منبع باز جایگزین مناسب برای این منظور است. همانطور که از نام آن پیداست ، این برنامه قادر به تشخیص ماوس فعال و یا ترک پد لمسی به طور خودکار و سوئیچ سریع تنظیمات سرعت برای ان می باشد.

منبع: ghacks

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *