به صورت آنلاین برای خود جدول و نمودار های جذاب درست کنید

  • 1389/9/16
  • مهرداد ارجمندی
  • 4

دیگر حسابی عادت کرده ایم که وقتی می خواهیم نمودار یا گرافی را بکشیم مستقیم به سراغ برنامه ای مانند اکسل برویم و کار خودمان را انجام دهیم.با این حال  وقتی که می خواهید به سرعت یک نمودار در سایت خود قرار دهید ممکن است ترجیح دهید که به جای اینکه از برنامه ای دسکتاپی مانند اکسل استفاده کنید از یک سایت مانند Chartle.net استفاده کنید. سایتی که به شما کمک می کند که نه تنها جداول مناسب و خوبی درست کنید بلکه به شما کمک می کند که آنها را هرچه جذاب تر به نمایش بگذارید .

گزینه ای که Chartle ارائه می دهد و من به شخصه آن را خیلی دوست دارم  گزینه ی نمایش کامل جدول زمانی است . ظاهر آن کاملا شبیه چیزی است که شما در قسمت مالی گوگل می بیند و قسمت تعاملی آن  به گونه ای است که به خواننده کمک می کند به خوبی جدول و یا دیاگرام را درک کند و متوجه  شود چیزی که در دیاگرام های معمولی وصاف به هیچ وجه قادر به انجامش نیست.

سایت Chartle مسلما چیزی بیشتر از یک نمودار زمانی است . برای بررسی بهتر آن ، بهتر است نگاهی به جدول ها و دیاگرام هایی که برای شما مهیا می کند بیاندازیم .

نمودارهای میله ای :

نمدار های کلوچه ای :

نمودارهای خطی :

طرح ها و دیاگرام ها :

تجاری :

داینامیک :

درجه بندی شده :

نقشه ها :

اگر تاکنون از سایت Chartle استفاده نکرده اید ممکن است تردید داشته باشید که همه  اطلاعات خود را در آن تایپ کنید و این طبیعی هم هست . اگر دلتان بخواهد می توانید این کار را نکنید و سایت هم گزینه ی مناسبی پیش پای شما گذاشته است شما می توانید از طریق گزینه ی وارد کردن اکسل تمام اطلاعات خود را به صورت مستقیم از آنجا وارد کنید و دیگر نیازی به تایپ آنها در سایت نیست. سپس وقتی که جدول مورد نظر خود را به اتمام رساندید به شما کدی داده می شود که شما می توانید با قرار دادن آن کد در سایت خود جدول را در سایتتان بچسبانید.

از اینجا می توانید به  Chartle دسترسی داشته باشید

منبع : cybernetnews

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. گوگل بسته که اینو برای آی پی ایران

    Google
    Error

    Forbidden

    Your client does not have permission to get URL / from this server. )

    You are accessing this page from a forbidden country.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *