نگاهی بر بازی آنلاین گلادیاتوس

  • 1389/11/29
  • سپهر خيري
  • 3

چند سالی هست که بازی های آنلاین در حال فراگیر شدن است و روز به روز بازی های زیادی به صورت آنلاین ساخته میشوند و روی نت قرار میگیرند ، البته به طور کلی 2 نوع بازی آنلاین وجود داره یکی بازی های Flash یا همان فلش و یکی دیگه بازی های مبنی بر کد های PHP و… که مثال آنها تراوین و جنگ خان ها هست.

بازی های فلش رو میتونید در سایت های نظیر www.armorgames.com و www.crazymonkeygames.com پیدا کنید و مجانی بازی کنید.

بازی گلادیاتوس هم یه بازی نسبتا جدیدی است که شباهت زیادی به بازی خون آشام یا همان www.bitefight.ir داره ، البته تو این بازی یکم تنظیمات بیشتر شده و دست آدم بیشتر بازه.

روش عضویت در بازی هم مانند بقیه بازی ها خیلی سادس فقط کافیه به آدرس gladiatus.ir برید و روی  اکنون مجانی بازی کن! کلیک کنید بعد از پر کردن مشخصات باید به ایمیلتون برید و لینک فعال سازی رو پیدا کنید.

منوی بازی هم خوب طراحی شده و به طور کلی 2 قسمت وجود داره ، 1- بیرون شهر 2- داخل شهر ، همانطور که در عکس زیر میبینید و با کادر آبی مشخص شده 2 گزینه وجود داره که میتونید با اون به داخل و خارج شهر بروید و یک سری کار هارو انجام بدید.

در کل بیشتر کار شما در داخل شهر هست و میتونید در اونجا ، کار ، جنگ ، در یافت ماموریت ، آموزش و افزایش قدرت ، خرید اسلحه و زره ، بازار ها. تو قسمت محل کار میتونید دوباره یک سری کار ها رو انجام بدید و در عوضش مقداری طلا کسب کنید که بسته زمان و ساعتی داره که مشغول کار میشید.

به طور مثال 1 ساعت کار در اصطبل اسب ها میتونید 60 طلا کسب کنید. حالا برای خرج طلا ها میتوانید یک سری به آموزش بزنید و در اونجا به اعضای هر مقدار طلا کمی قدرت و بقیه موارد رو به خود اضافه میکنید.

فقط  آموزش نمیتونه شما رو تو جنگ ها کمک کنه و باید برای خود اسلحه و زره خریداری کنید که برای خرید میتوانید به کارگاه اسلحه سازی و کارگاه زره سازی  مراجعه کنید. در اونجا به طور اتفاقی بعضی از اسلحه ها برای شما میاد که در هر چند ساعت عوض میشن. با خرید هر اسلحه و زره میتوانید قدرت بیشتری داشته باشید و در مبارزه ها موفق تر باشید.

برای انجام ماموریت ها باید به استراحت گاه برید ! در صفحه استراحت گاه یه قسمت مانند کتاب وجود داره که اونجا ماموریت ها رو شرح میده و با کلیک روی پذیرفتن ، البته قبلش باید ماموریت رو کامل بخونید و متوجه بشید منظور چیست مثلا اگر گفته برید به 5 تا دزد دریایی رو بکشید باید بر روی دکمه خارج شهر برید و به بندرگاه برید و مبارزه خود اش صورت میگیره که مبارزه ها هم کمی جالبه ، به طور مثال در پایین یکی از مبارزه ها رو که انجام شده است رو بخونید:

سپهر به دزد چندین ضربۀ متوالی می زند. خون از زخم سر دزد فوران می کند. اگر عقب نشینی نکرده بود الان مرده بود.

دزد با چرخیدن به دور و ور سعی می کند به سپهرضربه بزند. سپهر به راحتی حملۀ دزد را دفع می کند.

سپهر مشتی خاک را به سوی چشمان دزد پرتاب می کند تا او را کور کند و او را بزند تا از پای در بیاورد. سپهر موفق شد تا سلاح خود را وارد شکم دزد کند. احتمالاً دزد به خاطر این ضربه دچار زخم های داخلی شده است.

دزد در حالیکه دهانش کف کرده است، تمام خشمی که او را در بر گرفته را بر سر دشمنش خالی می کند. هنگامی که سلاحهای فولادی به هم می خورند جرقه ای ایجاد می شود. دزد و سپهر در حالیکه برای کشتن هم تشنه اند برای یک لحظه به هم یورش می آورند و به هم خیره می شوند.

سپهر سعی می کند که دزد را فریب دهد تا بتواند ضربۀ محکمی به او بزند. هنگامی که سلاح دزد به شانۀ سپهر اصابت کرد او از شدت درد فریاد کشید.

دزد در حالیکه دهانش کف کرده است، تمام خشمی که او را در بر گرفته را بر سر دشمنش خالی می کند. هنگامی که دزد با خشم به سپهر حمله می کند، لباسها و تکه های زره با سروصدا به زمین می افتند.

سپهر  با چرخیدن به دور و ور سعی می کند به دزد ضربه بزند. دزد با یک حملۀ مرگبار مورد اصابت قرار گرفت ولی هیچ آسیبی ندید. سپهر از شدت عصبانیت دشنام می فرستد و دوباره حمله می کند.

دزد حمله ای شدید را با ضربه و چاقو زدن به پا می کند. سپهر به اطراف می چرخد و می تواند با زره خود از خودش دفاع کند.

دزد با چرخیدن به دور و ور سعی می کند به سپهر ضربه بزند. سپهر به راحتی از حملۀ دزد جلوگیری می کند.

سپهر  به دفاع اهمیتی نمی دهد و با حملۀ خشم آلود خود دزد را غافلگیر می کند. وسیله فولادی به راحتی بدن را چاک می دهد. دزد از شدت درد فریاد می کشد و در حالیکه تلوتلو می خورد از سپهر دور می شود.

دزد در حالیکه دهانش کف کرده است، تمام خشمی که او را در بر گرفته را بر سر دشمنش خالی می کند. سپهر توانست جلوی حملۀ دزد را با سپرش بگیرد.

سپهر سعی می کند که دزد را فریب دهد تا بتواند ضربۀ محکمی به او بزند. خون از زخم سر دزد فوران می کند. اگر عقب نشینی نکرده بود الان مرده بود.

البته این متن همیشه متفاوت است و بسته به نوع سلاح ، نوع دشمن و قدرت شما تغییر میکنه ، خوندنش هم خالی از لطف نیست ولی بعد از یه مدت دیگه آدم خوصله خوندن رو نداره و فقط نتیجه رو مشاهده میکنه

بعد از انجام هر مباره موفق آمیزی مقداری پول و یک شی یا غذا دریافت میکنید که برای دیدنش میتونید به کیف خود برید ، کیف شما آیکونش در بالای صفحه هست که خیلی کوچیکه و پیدا کردنش مشکله.

در بازی  قسمتی به نام میدان جنگ وجود داره که میتوانید  با دیگر بازیکنان به مبارزه بیانجامید و قدرت خود را محک بزنید. البته  به یاد داشته باشید که ابتدا مرحله شما  باید به 2 برسد و با مرحله 1 نمیتوانید از بخش میدان جنگ استفاده کنید.

بخش بازار هم جایه جالبه و میتونید جنس های دیگر کاربران رو به قیمت ارزون تر بخرید یا جنس دست دوم خودتونو بفروشید ، البته بعضی ها هم هستن که گرون فروشن 😀

در کل بازی خوبی هست و فعلا نسخه v0.10.1 ساخته شده ، البته در بعضی از جا ها ترجمه خیلی بد بود و ایراداتی هم داشته ، که زیاد هم مشکل ساز نیست. دیگه نکته منفی فعلا ندیدم ، البته منفی ترین نکتش همین شباهت زیاد به بازی www.bitefight.ir هست.

این هم لینک انجمن بازی که میتونید سوالات خودتونو بپرسید و آموزش های خوبی کسب کنید ! http://board.ir.gladiatus.com/

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. بازی جالبی هست . محاسبات خیلی خوبی داره و تقریبا از همش سر در میارم.
    نقاط ضعف هم کم نداره .
    مدیریت بازیش جالب نیست و نحوه برخورد مسئولانش هم آدم رو از بازیش زده میکنه. میزان سوادشون از بازی هم که خیلی خندست. منو که از بازی انداختن بیرون

    در کل قوانین مسخره هم زیاد داره مثلا اگه یک بار به اشتباه از یه کامپیوتر دیگه لاگ کنین به سرور جزئ نقض قوانین هست پس یا با خودتون لب تاپ داشته باشین یا تو مسافرت ها از بازی عقب بمونین.
    اگر هم مسدود شدید بر قراری ارتباط با بخش پشتیبانی اونقدر سخت هست که ارزش ساختن دوباره اکانت رو داشته باشه …
    تو لول های بالا به دلیل فرصت ضربه زدن کم همه چیز به شانس مربوط میشه و البته هر کی پول بیشتری بده پیروز میشه.
    فکر کنم 500.000 کاراکتر داشته باشه که فقط 1000 یا 2000 بازیکن واقعی باشن بقیه مسدود شدن که خودش یه شکست محسوب میشه..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *