سرورهای بازی های Destiny و Call of Duty: Ghosts هک شد!

سرورهای بازی های Destiny و Call of Duty: Ghosts هک شد!
  • 1393/6/31
  • سهیل دارائی
  • 0

شاید تا چند وقت پیش کم تر کسی نام هکرهای “Lizard Squad” را به خاطر می آورد اما به لطف اقدام اخیر این گروه خرابکار، حداقل گیمرها با این نام آشناییت کامل دارند. هکرهای “Lizard Squad” به تازگی توانسته بودند در عملیاتی موفقیت آمیز، PlayStation Network را هک نمایند.

این بار نوک پیکان حملات این گروه خرابکار به سمت دو بازی محبوب ساخت Activision چرخیده است و هکرهای “Lizard Squad” در تازه ترین اقدامشان سرورهای بازی های Destiny و Call of Duty: Ghosts را هک کرده و غیر فعال نموده اند.

destiny

این اقدام هکرهای “Lizard Squad” خشم گیمرها را به دنبال داشت و گیمرها در شبکه های اجتماعی مختلفی چون Twitter و  Reddit به انتقاد و شکایت از این موضوع پرداختند. البته طبق اطلاعات تکمیلی به دست آمده، هکرهای “Lizard Squad” تمامی سرورهای این دو بازی را هک نکرده و این دو بازی به طور کامل از دسترس خارج نشده اند اما این اقدام آن ها توانسته است گیمرهای زیادی را با مشکل عدم برقراری ارتباط با سرور مواجه نماید.

اما یکی از اقدامات عجیب این بود که، “Activision Support” ( یا همان بخش پشتیبانی Activision ) هیچ بیانیه رسمی در رابطه با این موضوع صادر نکرد! همان طور که در سطر آغازین یاد شد، این گروه خرابکار موفق به هک کردن PSN شده بودند. سونی پس از رویارویی با این مشکل، مدت زمان زیادی را صرف بازگشت به حالت عادی کرد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا Activision هم برای بازگشت از این شرایط به حالت عادی زمان زیادی را صرف خواهد کرد یا خیر.

» منبع : attackofthefanboy «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *