تتریس را سه بعدی بازی کنید !

  • 1389/12/1
  • علیرضا
  • 0

تتریس از اون دسته از بازیهایی هست که خیلی ها بهش علاقه دارن و واسه شون فرقی نمیکنه کجا باشن تا بتونن این بازی رو انجام بدن .

توی خونه یا محل کار با کامپیوترشون و توی پارک هم با موبایل . البته افرادی هم وجود دارن ( مثل دوستای خودم ) که تو پارک هم که هستن لپ تاپشون رو همراه خودشون میارن تا بتونن تتریس رو در سایز بزرگتر و البته با جزئیات بیشتری بازی کنن .

تتریس بازی خیلی جالبیه و شما هم میتونید خیلی راحت هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین بازی کنید .

من تتریس های زیادی رو بازی کردم ولی همشون تقریبا از نظر ظاهری مشابه هم دیگه بودن . ولی این یکی که امروز بازی کردم با بقیه 2 تا فرق داشت .

1- این تتریس به صورت سه بعدی بود . یعنی یه جسم استوانه مانند بود که پیکره بازی رو تشکیل میداد و شما باید اون اشیا مختلف رو روی هم میچیدین .

بوسیله کلیدهای جهت نمای چپ و راست ، اون استوانه به سمت طرف مورد نظر شما چرخش میکرد .

کلید جهت نمای پایین هم که سرعت فرود اومدن اون شی رو بیشتر میکرد .

2- تتریس هایی که تا به حال بازی کرده بودم ، توسط فلش ساخته شده بودن ؛ ولی این یکی با HTML5 ساخته شده بود که همین مورد قدرت HTML5 رو به خوبی نشون میده .

نکته جالب دیگه ای که این بازی داره اینه که اگه به عنوان مثال در حال بازی بودید و یه کاری براتون پیش اومد و خواستید به یه قسمت دیگه از سیستمتون برید ، نیازی نیست دکمه Pause رو بزنید . بازی به صورت خودکار متوجه میشه که شما فعلا در حال بازی نیستید و اتوماتیک خودش عملیات توقف بازی رو انجام میده .

اگه برنامه نویس باشید خیلی خوب منظور منو درک میکنید . یه ایونت توی بیشتر زبون های برنامه نویسی هست به نام Focus که تمرکز روی یه شی رو برمیگردونه .

اگه مایلید بازی کنید ، با کلیک روی این لینک به قسمت بازی هدایت میشین .

تصاویری از این بازی رو میتونید در قسمت زیر ببینید .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *