سرگرمی روز جمعه : پرتاب نارنجک ( فراگر ! )

  • 1390/3/6
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

تقریبا داریم به آخر هفته می رسیم ، یک آخر هفته دیگر که باید نهایت استفاده از آن را بکنیم تا یک هفته کاری خوب را سپری کنیم. در بازی این هفته یک کار جالب باید انجام دهید و آن پرتاب کردن نارنجک دستی به سوی دشمن است . در واقع باید روی هنر پرتاب نارنجک به سوی دشمن متمرکز شوید .

پرتاب نارنجک یا فراگر !

هدف اصلی بازی بسیار ساده است … شما در نقش یک سرباز باید به سوی دشمن نارنجک پرتاب کنید و در این کار باید نهایت دقت را داشته باشید که با کمترین تعداد نارنجک بیشرین آسیب را به دشمن وارد کنید .

وقتی که بر روی شروع بازی کلیک می کنید می توانید از میان سه سطح: سخت متوسط و ساده، بازی را شروع کنید .

 

در این بازی شما با سی مرحله بازی سروکار دارید تا در طی آنها حسابی پرتابهایتان را قوی کنید .

همان طور که در زیر نشان داده شده است ، در سه مرحله اول بازی بیشتر نکات و آموزش های لازم به شما داده می شود تا بتوانید بازی را بهتر و کامل تر متوجه شده و بازی کنید .

 

کنترل های بازی به شرح زیر است :

موس :  نشانه گرفتن و شلیک با حرکت موس و کلیک کردن . برای اینکه قدرت پرتاب را تنظیم کنید باید موس را از مکانی که قرار دارید به سمت مکانی که می خواهید نارنجک را پرتاب کنید بکشید .

کلید فاصله یا همان اسپیس بار : لغو کردن پرتاب نارنجک . که برای زمانی به کار می رود که شما از پرتاب کردن نارنجک با آن شرایط منصرف شده اید .

کلید R : بازی کردن دوباره یک مرحله

کلید M  : بازگشت به منوی انتخاب مراحل

کلید Q : تغییر دادن کیفیت دیداری بازی

مرحله اول در واقع فقط یک مرحله آموزشی برای این است که بازی را درک کنید و یک درک مناسب از بازی و پرتاب کردن نارنجک به سوی دشمن به شکل های مختلف برای شما حاصل شود.

 

نتایج و آمارها !

در پاین هر مرحله شما تعداد سربازان کشته شده را می توانید ببینید ( توجه داشته باشید که هرچقدر که کمتر نارنجک مصرف کنید پاداش می گیرید) و جمع امتیازات شما بهتر می شود . همچنین در پایان هر مرحله می توانید به منوی اصلی بازگردید و یا به مرحله بعدی بروید .

در مرحله دوم یک سرباز دشمن اضافه می شود همچنین یک دیوار که شما برای نابودی دشمن باید نارنجک را به آن سوی دیوار پرتاب کنید .

 

کم کم که در بازی جلو می روید متوجه می شوید که می توانید با تعداد کمتری نارنجک مراحل را به پایان برسانید و این بدین معنی است که شما دارید یک پرتاب گر خوب می شوید !

با آغاز مرحله سوم از بازی کم کم درگیر بازی می شوید و کم کم بازی سخت تر می شود  و این روند تا مرحله سی که آخرین مرحله است ادامه دارد . می توانید در خلال بازی هم سختی آن را زیاد کنید و حسابی از آن لذت ببرید .  پرتاب خوبی داشته باشید ! خوش بگذره !

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید .

 

جایزه :

راستی اگر سی مرحله این بازی برای شما کافی نیست اصلا ناراحت نباشید چرا که می توانید ادامه آن را هم بازی کنید !

 

ادامه بازی فراگر ! نسخه شهر گمشده را هم از اینجا چک کنید .

 

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *