گوشی جدید سونی اریکسون Xperia Nozomi

گوشی جدید سونی اریکسون Xperia Nozomi
  • 1390/8/17
  • سیدمیلاد حسيني
  • 1

سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوست داران و همراهان گویای آی تی. خوب امروز می خواهیم سری بزنیم به دنیای گوشی های هوشمند و شایعاتی مبنی بر لو رفتن تصاویری از جدیدترین محصول کمپانی قَدَر سونی اریکسون. تصاویری که مشاهده می کنید، تصاویری است از اولین گوشی دو هسته ای سونی اریکسون با نام Xperia Nozomi که اولین شایعه آن به 5 ماه پیش بر میگردد. تقریبا در اواخر ماه August بود که نام این محصول را Nozomi گذاشتند. ولی کمی مضطرب بودیم که کدام نسخه از آندروید را برای این محصول در نظر می گیرند.

حالا ما بعد از ماه ها انتظار، اولین تصاویری زنده از Xperia Nozomi LT26i را که به بازار خواهد آمد را می بینیم. باید گفت که این محصول ارزش انتظار طولانیش را دارد. اینطور نیست؟!

مشخصات کاملی از این گوشی هنوز اعلام نشده و ما فقط به شرح یکسری از مشخصات که فاش شده، می پردازیم. شایع شده که این گوشی مجهز به پردازنده از نوع دو هسته ای و با مقدار فرکانس 1.5 گیگاهرتز و 1 گیگابایت RAM است. همچنین صفحه نمایش این دستگاه از نوع 4.3 اینچی و قدرت تفکیک پذیری 1280×720 پیکسل است که میشه گفت صفحه نمایش نسبتا بزرگی را داراست. در مورد دوربین بایستی گفت که هنوز اطلاعات دقیقی از نوع دوربین و کیفیت آن در دست نداریم.

همانطور که در تصاویر بالا دیدید، تصاویر گرفته شده نشان می دهد که سیستم عامل این گوشی آندروید نسخه 2.3.5 از نوع Gingerbread است ولی با توجه به طراحی گوشی شما تعجب نکنید که این گوشی با نسخه Ice Cream Sandwich ارائه شود.

منبع: www.gsmarena.com

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *